Grev1 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Kan denne justeres på hvilket som helst verksted, eller må jeg til vw verksted? Takker for svar:D Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 De fleste bilverksteder kan nok gjøre det, er ikke noe hokus-pokus akkurat. Det heter forresten lastavhengig ventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 er det slik ventil på alle golf3?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 er det slik ventil på alle golf3?? Nei, er ikke det på min (96 mod.) Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 De fleste bilverksteder kan nok gjøre det, er ikke noe hokus-pokus akkurat. Det heter forresten lastavhengig ventil. Ja det var det det het ja:) Takker for svar. Da skal jeg høre med den lokale sjappa :peace: Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Nei, er ikke det på min (96 mod.) Lurer på om min -94 har det :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 lurer på om min 96tdk også har det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askergolf Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 For de som lurer på om de har er det jo bare å bøye seg ned å se under bilen rett foran venstre bakhjul. Jeg hørte med et verksted om de kunne justere den for meg en gang, men det kunne de ikke. Måtte ha et verktøy som het VAG 1310 for å gjøre det. De mente mest sansynlig bare møller har dette. Siter VW Golf 3 GTI 16v Volvo 740 TIC Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hørte en gang at biler med ABS ikke har dette, men har det egentlig noen som helst sammenheng? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askergolf Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg har ABS på min. Jeg har lastavhengig ventil på min. Han verkstedmannen jeg snakket med sa at audier av samme årgang hadde fungsjonen til lastavhengig ventilen foran ved bremsekraftforsterkeren. Jeg husker ikke helt hvordan han forklarte det, men poenget er at de audiene ikke har den ventilen. Siter VW Golf 3 GTI 16v Volvo 740 TIC Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Oki, da stemte ikke den påstanden.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Lurer på om min -94 har det :confused: Det vet jeg ikke, men tror det er sånn at hvis du har ABS og sensorer på bakhjulene så har du ikke denne ventilen. Eller så skal den være plassert på bakakselen, en firkanta greie etter som hva jeg har forstått! Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Var hos møller i går, og de skulle ha ca 1500,- for jobben. Noen andre her inne sa det hadde betalt ca 700,- wtf?? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg