preludedude Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg blir irritert når jeg skal lete etter en tråd som er av relevanse for meg, altså noe jeg lurer på og hvis for eksemepel tråden handler om "soting av baklykter"(eksempelvis) også er tittelen på tråden "Hva synes dere??" Jeg synes dere burde få gjort noe med dette problemet, jeg blir dypt rørt når tittelen på tråden ikke er av relevans for resten av tråden! Det hadde gjort det så mye enklere hvis tittelen hadde vært kort og rett på sak, da kan man både få hjelp fortere samt. at andre som lurer på noe finner det de leter etter uten og måtte klikke seg innom 50 usaklige tittler for og sjekke hva tråden egentlig handler om! Siter It's not the FART that kills you but the SMELL! Honda prelude h23 2.3i noe modifisert Ski-doo MXZ 800 X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hei. Du skulle visst hvor mange tråder med overskrifter som "Hjelp,Se Her, ????", etc som slettes hver dag. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preludedude Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 :rules: Godt og høre! tenkte bare siden det het 'ris og ros' at jeg skulle dele tankene mine med dere. :thumb Siter It's not the FART that kills you but the SMELL! Honda prelude h23 2.3i noe modifisert Ski-doo MXZ 800 X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Står da i reglene.. så dette er noe alle burde vite.. For å ikke leste forumets regler er _ULOVLIG_!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Dette er noe av det vi sliter med. Er derfor vi har moderatorer, for en dårlig topic er en dårlig tråd. Ergo slettes de. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preludedude Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Stemmer nok det. Jeg har da ikke lest forumets regler, men jeg har forståelse for hvordan et forum fungerer så har ikke behov for å lese reglene. Siter It's not the FART that kills you but the SMELL! Honda prelude h23 2.3i noe modifisert Ski-doo MXZ 800 X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 I følge moderatorene er det bare oss Volvo folk som lager sånne da... De er veldig oppgitt over oss... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 "For et forum, for en moderator. For en moderator, for et forum!" Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 "For et forum, for en moderator. For en moderator, for et forum!" Greit at du foreslår volvoforum.no, men er faktisk mindre piss der en her ;) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Stemmer nok det.Jeg har da ikke lest forumets regler, men jeg har forståelse for hvordan et forum fungerer så har ikke behov for å lese reglene. :thumb Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Men nå har det seg bare sånn det at tårlige Topic's er UTELUKKENDE forumbrukerene's feil, da det står på svart og hvitt hvordan en Topic skal skrives. Det er brukerne som ikke leser dette :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 husker en dag jeg tok en ryddeøkt på 200 delen.. sletta jo så og si hele første siden med tråder.. Er en grunn til at jeg er forumets minst populære person :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg