Toro Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Var så lur å bruke Biltema sin avfetting i motoren. Fikk bort all sot og drit, men den sorte plasten ble helt blass og grå. Har forsøkt å smøre dette opp igjen ved å bruke Turtlewax interør shine. Plasten ble noe blankere av dette, men det syns fortsatt at plasten er noe blass i fargen. Er det noen som har tips til hva jeg kan bruke for å få tilbake fargen helt 100%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg pleier å ta på Armor All tire foam på alt av plast i motoren, lukker panseret og starter bilen og lar den gå 5-10 min, da ser alt nytt ut. AA er brannfarlig, så ikke sprut det evenruelt på varm motor, samt at en del ikke liker hva det er i AA av stoffer, som kan gjøre plasten sprø (dog tar dette en god del produkt bruk over en lang periode).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 AutoGlym sin Bumper Care gir også et strålende resultat, blir veldig blankt og fint. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Så hiv plasten da! Uansett hvor mye du gnukker på plasten ser det stykt ut. Plast har overhode ingen funksjon og hører ikke hjemme under panseret! :race Noen som har sett motorrommet til nyeste Lexus 460? Det eneste du ser når du åpner panseret er en diger plastplate som dekker alt. Kun hull til oljepeiling og påfylling av spylerveske. Her snakker vi om en bil med V8, og så gjemmer man den bort? Tragisk! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Bruker Meguiars M40 på alt av plast og slanger i motorrommet etter skikkelig motorvask, holder tåølig bra, og gir en fin shine på delene...kan anbefales. Ligger litt bilder av av et par motorer som jeg har tatt under tråden "før og etter". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Autoglym Vinyl and Rubber care fungerer veldig bra, den sprayer du bare over hele motoren og tørker det litt utover på store plastflater og lar det tørke ca 1 time:) for en matt finnish bruker du litt og tørker av med en gang, for å få det blank bruker du masse og lar det tørke før du tar det av igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Takk for mange bra svar her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg