Audi8020E Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Nå har jeg fått meg en brukt bremsecalipter. Men når jeg skal montere det på, så klarer jeg ikke å få presset stempelet inn igjen, så nå er det heeelt ute. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal få det inn igjen? :) Er en Audi 80 2.0E 1992 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Bruk ei tvinge og ei vannpumpetang og skru den inn samtidig som du presser... skru med klokka Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi8020E Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Bruk ei tvinge og ei vannpumpetang og skru den inn samtidig som du presser... skru med klokka Dette er ikke skadelig på noen måte, så lenge man holder seg unna pakningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 bruker bestandig vannpumpe tang.. til og med når jeg var på utplassering fikk jeg beskjed om å bruke det.. Så lenge du bare klyper over stempelet og kalipern så går det helt fint :thumb Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi8020E Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Fant ut at det ikke skulle presses inn, det skulle skrus inn. Da ble det hele SÅ mye lettere :) Da gikk det som en drøm :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hehe ok daså :thumb Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Finnes et enkelt verktøy for dette som skrur inn samtidig som presses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi8020E Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 hehe ok daså :thumb Var bare det at jeg misforstod det du skrev litt lenger opp. Jeg ser det nå i ettertid, hva du egentlig mente. Jeg var bare litt stressa, så jeg fikk ikke med meg alt. Beklager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg