Gå til innhold

Gruppekjøp av SQL 18"?? Elemental Designs 19Ov.2

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Hey!

Skal kjøpe nye elementer, vurderer Elemental Designs 19Ov.2!

18 tommer, 92dB følsomhet (kalkulert), 22mm Xmax, 650W RMS. Ekstremt gode specs til en lav pris, kjent for GOD SQ og SPL! Lettdreven, og passer til ekstremt små kasser (for å være 18").

Optimale kasser er 70 liter lukket, 100 liter portet.

http://www.edesignaudio.com/edv2/gallery/10_large.jpg

Disse blir billigere å frakte jo flere vi kjøper, hvem er med på gruppekjøp???

For øyeblikket er det rabatt på disse, så vi snakker ca 2500,- pr. element inkl. frakt til Norge og moms! Dette er forutsatt at vi skal ha tre stykker! Jeg skal ha to selv, en kompis skal ha en, så jo flere jo bedre for alle!

Send PM! Bestiller VELDIG SNART!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter for SQ, må ha noe som matcher frontsettet bedre... pluss at disse er mer lettdrevne og har mer membranareale, og beregnet for veldig små kasser...

Jo mer vi kjøper, billigere blir det uansett, så hiv dere på!

Til info er vanlig totalpris m/ moms og frakt via UPS for 2 slike 18" 5880,-! Med frakt via FedEx, $105 rabatt og gruppekjøp blir altså prisene redusert drastisk...

Og ja, det skal være mulig å få med andre ting også. Fint om jeg har en liste klar til mandag kveld, så kan jeg prøve å få bestilt så fort jeg har mottatt penger fra alle som skal være med.

NB: eD må ha pengene overført på forhånd via bankoverføring (de har blitt forsøkt svindlet via PayPal, så de aksepterer ikke det lenger), så om dere skal bli med ser jeg helst at pengene overføres til meg først.

Alle spleiser på gebyret den onde banken skal ha for å sende pengene til USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem moms på frakten.

Sjekk prisen på hva dere SKAL ha m/ frakt fra Elemental, deretter kan dere sende hva dere skal ha til meg (ikke bare "en 8-tommer", gjerne modellbetegnelse). Jeg sender listen over prisoverslaget til Elemental på mandag kveld, og så sender jeg svar på hva hver enkelt må betale når jeg får svar fra dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjekket pris på frakt av 2 stk eD 7Kv.2 fra elemental design,fikk omtrent sjokk da jeg så hva de skulle ha i frakt,nesten 2000kr skulle de ha i frakt,og nå har prisene på utenlands frakt økt med ca 50% i tillegg.

tror nesten det blir billigere å bestille det fra her:

http://www.edaudio.com/store/

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir billigere å kjøpe det samtidig med oss... Har sjekket. :)

Edit: Fordi vi får en annen frakt-deal når vi kjøper mye, og prisene er stivere i England (det er ikke bare til Norge det er dyr frakt).

Har snakket med Alex hos Elemental i USA, og dette er ikke noe problem. :D

:soldiersf

Lenke til kommentar
Del på andre sider