Stambo Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 driver å leter etter nye sommerfelger til neste sessong, og har tenkt meg 8x16". (7,5x16 til nød) Med 195/40-16 dekk. :titties: Men utvalget er lite.. noen som har tips?? :) Stikkord er kant! :D Kan også vurdere og gå ned en tomme på størrelsen og kompansere med å gå opp på bredden.. Forslag? Mvh Alex :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 RH CUP felger. 9x16..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 jeg orker ikke 9x16" tror jeg, siden det blir så mye valsing for å få plass. holder meg til 8". Cup felger skal jeg ikke ha, siden jeg har det på vinteren, og fordi "ALLE" har det på Polo.. mvh :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 må man valse for å få plass til 8x16 felger, på eventuelt 195-40-16 dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 RH Funline, eller Porsche 928 felger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Schmidt Space-Line. Disse og RH-Funline er de enkleste å skaffe, siden de kan kjøpes nye. Porsche-Felger er naturligvis også kos, uavhengig av om det er 928 Winterräder, D-90 eller Gullideckel. Men ulempen med disse er at man ofte ender opp med å måtte kjøpe flere sett hjul for å få fire 8"-felger, om man ikke kjøper et av de få settene med bare 8" som er overpriset på eGay (og da har selgeren en gang i tida kjøpt flere sett, for å sette i sammen "gunstige" kombinasjoner). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg