Gå til innhold

Jobber du som lakkerer?

Ranger emnet

wilk

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2'er golf jeg skal lakkere. Den skal bli mørk grønn, med gull-perlemor/flakes i. Syns det høres fint ut.

Noen i Trondheim som tar på seg kveldsjobben med å gjøre det? Skal ha inni dørene og motor-rom også.

Hvor mye kommer det til å koste?

Er ingen bulker i bilen, og lakken som er på nå er jævli fin, men. Vil ha en annen farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min erfaring er mest på møbel, siden det er det jeg driver med det. har 4 års utdannelse som møbelsnekker + fagbrev, og 2 års utdannelse som møbelrenoverer (og bilinnredninger i tre!) fra sverige.

lakkerer mye forskjellig, mye moderne møbler med høyglans, kunstprosjekter (jepp, høyglans!) og alt mulig av sjølsnekra innredninger og sånt i alle typer glans.

bruker mest produkter retta mot tre (naturlig nok), men lakkerer også endel med billakk på høyglans. brukte før endel akzo nobel og noe finsk som het temadur, som var vel en type industrilakk, f.eks lastebiler, på høyglans. den var svært vanskelig å legge pent.

har gått over til standox nå, siden jeg er sponsa av hamar bilpleie i bob, og da er noe programforpliktet til å bruke de når de nå har begynt med møbellakker. standox sin standofleet er jeg brukandes fornøyd med, har lagt den på kunst, bildeler, møbler og etpar bober. har også brukt den på en bilinnredning.

er også prøvekaninn for hamargutta på en ny leverandør av trelakker i alle glanser fra sverige, wedevåg färj, som er svært lovende, gode og legge, tørker fort.

problemet mitt er at jeg synes det er utrolig kjedelig å lakke, spesiellt grunnarbeid, så er vel egentlig ute etter en lakkerer i området som er sugen på litt ekstrajobb!

skal begynne å lakkere endel for konkurerende snekkere, så er ikke helt på bærtur når det gjelder dette. men man blir jo aldri utlært (tror man det har man driti på draget!), så det er fint å ha noen som man kan utveklse erfaringer med!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider