plexsus Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 fikk bilextra reklame i posten i dag. og nå har di begynnt og selge meguiars. :titties: :jerkoff: Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 De har hatt det en stund på de fleste BilXtra tror jeg, men det gjør ikke noe om de tar inn mere.....Proff serien bla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Bilextra har hatt meguirs i noen år nå. Desverre er prisene ganske stive Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 får det på http://www.jegard.no også, synes prisene er ganske greie der.. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 De har hatt det en stund på de fleste BilXtra tror jeg, men det gjør ikke noe om de tar inn mere.....Proff serien bla Var på bilxtra i dag. De hadde værtfall MG80,82,83,85 og mye annet. De hadde også en del 1 gallon kanner med hyper wash, glass cleaner, shampoo osv... Nesten ingenting som står framme, men hadde på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 men har dei clay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 men har dei clay? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Min Bilextra butikk har bare et Glaze produkt, og det er #39 Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 men har dei clay? Ja, de har den gamle versjonen uten mikrofiber klut. Den nye så føger det med for samme prisen som den gamle. Ihvertfall i USA ;) Tenker jeg kommer til å plukke med litt når jeg er der borte :phatyo Om noen vil ha så kan jeg sende derifra rett til døra deres, men må nok ha pengene først siden jeg ikke får sendt som postoppkrav. Vil folk dette så send meg en PM med hva dere vil ha og addresse, så skal jeg gi en ca pris med frakt. Moms kan komme i tillegg om posten er frekke nok, men jeg kommer til å sende som gave og med en minimal sum. Så om poten vil ta moms så blir den veldig mye lavere enn hva dem vil komme på om jeg hadde sakt riktig sum. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Alle Bilextra kan skaffe Meguiars produkter. Bare å spørre dem så bestiller dem fra Panvulk. Jobber nemlig på Bilextra selv og vi selger Meguiars som varmt hvetebrød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Alle Bilextra kan skaffe Meguiars produkter. Bare å spørre dem så bestiller dem fra Panvulk. Jobber nemlig på Bilextra selv og vi selger Meguiars som varmt hvetebrød. i åsane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja. I Åsane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4audi97 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Alle Bilextra kan skaffe Meguiars produkter. Bare å spørre dem så bestiller dem fra Panvulk. Jobber nemlig på Bilextra selv og vi selger Meguiars som varmt hvetebrød. Har dere K&W luftfilter delenr. 33-2865 til VW ? Hilsen Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Har dere K&W luftfilter delenr. 33-2865 til VW ? Hilsen Bergen Jeg sluttet der i mai. Men de kan garantert skaffe deg det filteret!!! Du kan eventuelt ringe for å bestille det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg