R 33 GTR Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Den 21. juli skjer det. Dette er en enestående anledning til å se hva bilen din er god for. Fullt start oppsett med "juletre" og lystavler. Dette er for alle gateregistrete biler med gyldige oblater. Forhåndspåmelding! Arr: Norsk Mustang Club Arr :Midnightclub Arr :Eiker Mustang Club Sted: Ringeriksveien, Lier. Mellom Esso Amtmannsvingen og Shell E18 kjelstad. http://kart.gulesider.no/kart/map.c?imgt=MAP&id=a_383276 Reglement etc finner du her: http://amcar.no/page.asp?ParentID=312&MenuID=372&DocID=&Order=4 Arr info: Forhåndspåmelding! Info tlf: 909 18 000 Trond Høst Mail: auto@online.no VIKTIG!!! PÅMELDING: Påmelding frem til lørdag 21. Juli 2007. Kl. 10.00. I løpssekreteriatet utleveres deltagernes løpspapirer, mot fremmvising av gyldig: Førerkort og vognkort, i tidsrommet kl. 10.00-12.30 Startavgift: kr. 500,- inkludert 250,- i engangslisens. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Dette blir knall:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Dette blir knall:) Knallete knallerter som knallererer bortover.. osv. :) Gleder meg! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Er det seriøst INGEN interesse for et lovlig drag arrangemang her blandt forum folket? Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 jeg stiller med rolla`n.. bare jeg får ferdig motoren..!!:oohh :Devil: Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Kuult, husk at det er forhåndspåmelding:coplight Har stor tro på at dette blir helt villt. Bare å melde seg på. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Bor sel like ved der dette skal arrangeres. Et utrolig bra sted å arrangere dette. Veldig publikumsvennlig. For de som hvet hvor ophsal i lier er, så blir stripa fra de og forbi volvo lier. legger ved en link med omtale av treffet. http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070626/NYHET/70626009/1099/NYHET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Når går påmeldinga ut? og hva koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei Folkens, Det er satt et øvre tak på antall deltakere til 100 biler, Pris er 500,- pr bil. Dette er inkl engangslisens. Har man lisens fra NBF koster det 250 kr. Inngangsbillett for tilskuere er 100 kr. Dette blir en av de store eventene i Oslo/Buskerud området iår. Dette er IKKE et drag som bare er for amcars, oppfordrer alle som vil til å delta/se på. Jeg stiller med Skylinen for å gi amcar gutta en match:happyhappy: Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmust Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ][/img] Siter http://www.eikermustangklubb.no/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Får jeg ordnet meg fri den dagen og bilen ikke er solgt så stiller jeg med Evoen.....for å gi Steinar en match..:)..lol..:) (tror jeg taper den gitt, meeeen det er lov å være stor i kjeften..:..) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Får jeg ordnet meg fri den dagen og bilen ikke er solgt så stiller jeg med Evoen.....for å gi Steinar en match..:)..lol..:) (tror jeg taper den gitt, meeeen det er lov å være stor i kjeften..:..) hva gikk den skylinen på gardemoen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hva gikk den skylinen på gardemoen da? Den kjørte 402m på 12.3 om jeg ikke husker feil...Men motoren han har nå er kvassere.. I street legal kjøres det bare 201m så det blir vanskelig å gjette hva den kjører på..Blir morro åkke som.:) Min bil kjørte på 13.1 men min er så og si standard motormessig.Kun sprut,bensinpumpe og ladetrykk som er gjort med den. Hvis det er noen her på forumet som vet om noen som kan koble opp launch controllen og anti-lag systemet på en Autronic SMC sprut så gi meg beskjed..:) hadde vært fett å hatt det oppe å nikke før den 21/7. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Den kjørte 402m på 12.3 om jeg ikke husker feil...Men motoren han har nå er kvassere.. I street legal kjøres det bare 201m så det blir vanskelig å gjette hva den kjører på..Blir morro åkke som.:) Min bil kjørte på 13.1 men min er så og si standard motormessig.Kun sprut,bensinpumpe og ladetrykk som er gjort med den. Hvis det er noen her på forumet som vet om noen som kan koble opp launch controllen og anti-lag systemet på en Autronic SMC sprut så gi meg beskjed..:) hadde vært fett å hatt det oppe å nikke før den 21/7. sikker på at du kan koble opp launch controll på den da? det kan du nemlig ikke på vanlig smc, men det er mulig du har en pnp verson hvor dette er mulig.. ( skal ikke si det for sikkert) men på normal smc så kan du det ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Bare å melde seg på. Alle med skilt kan delta. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg