R 33 GTR Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Viktig!! PÅMELDING: Påmelding frem til lørdag 21. Juli 2007. Kl. 10.00. I løpssekreteriatet utleveres deltagernes løpspapirer, mot fremmvising av gyldig: Førerkort og vognkort, i tidsrommet kl. 10.00-12.30 Startavgift: kr. 500,- inkludert 250,- i engangslisens. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jeg kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Er keen på at det er en ikke amcar som stikker av med seieren i RWD klassen. Så håper så mange som mulig stiller opp og viser japser, euro osv Kan kjøre i fra de rett fram Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Er keen på at det er en ikke amcar som stikker av med seieren i RWD klassen. Så håper så mange som mulig stiller opp og viser japser, euro osv Kan kjøre i fra de rett fram Hadde jeg lada 1.5 enda hadde jeg mest sannsynlig stilt. Men med 0.5bar blir det litt smått desverre Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Bare å stille opp det Kverna... Så får du en tid på bilen å tipper at du får horn i panna og vil ha bedre tid neste gang...:titties: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo ST200 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Meldt 22 grader. Over 50 påmeldte hittil. Slipper inn kl 12. kjøringen begynner kl 1400. Blir salgsboder kiosker og diverse. detta blir knallers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Fint vær er det meldt å :D Hvertfall ikkeno regn. Så er bare å komme! Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Crap, henter M3'en i dag men uten førerkort så går det jo dårlig... bajs! :( Hadde jo vært morro å se hva den duger til... Får komme som tilskuer isteden! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 lars få en kompis til å kjøre dra med deg alle vennene din e og kom å se det er meldt bra vær denne dagen og det kommer til å bli morro for alle penga der. så ta en dagstur til drammen imorra og se på biler som kjører fort. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Noen bilder fra lørdagen. http://www.bilforumet.no/mediaforum/174105-bilder-street-legal-lier-2007-a.html Er folk alltid så treige i Lier? Dette er definitivt den sløveste gjennomføringen av et Street Legal-stevne jeg har sett noen gang... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 så totalt 2 skylines der.. en på depoet, og en som sto borte ved lidl.. ingen som kjørte.. syns det var en eller to skyline eiere som snakket varmt om å kjøre jeg.. hehe!! ble av dere da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Noen bilder fra lørdagen.http://www.bilforumet.no/mediaforum/174105-bilder-street-legal-lier-2007-a.html Er folk alltid så treige i Lier? Dette er definitivt den sløveste gjennomføringen av et Street Legal-stevne jeg har sett noen gang... Tror de setter pris på om du utdyper det litt. Men her en noen av mine tanker rundt arrangementet. Jeg har full forståelse for at det er sikkerhet som er pri én, men presse og fotografer vil helst komme så nærme banen som mulig for å få de beste bildene, noe som viste seg å være svært vanskelig under dette arrangementet. Det burde da finnes andre muligheter som er forbehold presse og fotografer. F.eks parkert en lastebil lenger opp eller åpnet for muligheten til å gå opp på et tak eller lignende. Noen vakter ga melding om at vi kunne bevege oss en plass, men ble kastet bort fra den plassen av andre vakter igjen. God kommunikasjon mellom vaktene hadde ikke vært å forakte slik at vi har én ting å forholde oss til. Men man kan vel muligens ikke forlange mer når det tilsynelatende var størst antall 16 år gamle jentunger som var vakter langs banen, som igjen var mer opptatt av sitt eget utseende fremfor å følge med på hva andre foretok seg. Ingen tvil om at dette er et godt arrangement og at det har potensial til å bli større, men da er man avhengig av at allmennheten får informasjon om dette arrangementet og det får man best gjennom medieomtale fremfor jungeltelegrafen. Skal man få medieomtale er man avhengig av at presse/ fotografer får mulighet til å bevege seg litt mer enn hva publikum kan slik at man får noen ordentlige bilder fremfor å få bilder som består mer av sperrebånd, publikummere, busker og trær fremfor av biler, for ved dette arrangementet fikk man hovedsakelig kun bilder fra startplata. Dette er jo et arrangement som ennå er i startfasen, og man gjør seg nye erfaringer fra gang til gang. Men dette er i hvert fall noe jeg følte skurret, men uansett var det et vel gjennomført arrangement og all respekt til arrangørene av dette. Andre er hjertelig velkommen til å mene noe annet. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 så totalt 2 skylines der.. en på depoet, og en som sto borte ved lidl.. ingen som kjørte..syns det var en eller to skyline eiere som snakket varmt om å kjøre jeg.. hehe!! ble av dere da?? Kan svare på det. Han ene var med og arangerte. Han fikk derfor ikke lov til å delta pga regelemange om at de som er med å arangerer ikke får lov til å delta. Så er det meg. Jeg har ikke skiler pga veidrittorate ikke klarer å følge sine egne regler når det gjelder registrering av bil, så var det jo slik at det bare var lov for de som har hvite skilter. Følger jo ikke akuratt veiloven. For det er lov å kjøre med prøveskilt Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Tror de setter pris på om du utdyper det litt. Men her en noen av mine tanker rundt arrangementet. Jeg har full forståelse for at det er sikkerhet som er pri én, men presse og fotografer vil helst komme så nærme banen som mulig for å få de beste bildene, noe som viste seg å være svært vanskelig under dette arrangementet. Det burde da finnes andre muligheter som er forbehold presse og fotografer. F.eks parkert en lastebil lenger opp eller åpnet for muligheten til å gå opp på et tak eller lignende. Noen vakter ga melding om at vi kunne bevege oss en plass, men ble kastet bort fra den plassen av andre vakter igjen. God kommunikasjon mellom vaktene hadde ikke vært å forakte slik at vi har én ting å forholde oss til. Men man kan vel muligens ikke forlange mer når det tilsynelatende var størst antall 16 år gamle jentunger som var vakter langs banen, som igjen var mer opptatt av sitt eget utseende fremfor å følge med på hva andre foretok seg. Ingen tvil om at dette er et godt arrangement og at det har potensial til å bli større, men da er man avhengig av at allmennheten får informasjon om dette arrangementet og det får man best gjennom medieomtale fremfor jungeltelegrafen. Skal man få medieomtale er man avhengig av at presse/ fotografer får mulighet til å bevege seg litt mer enn hva publikum kan slik at man får noen ordentlige bilder fremfor å få bilder som består mer av sperrebånd, publikummere, busker og trær fremfor av biler, for ved dette arrangementet fikk man hovedsakelig kun bilder fra startplata. Dette er jo et arrangement som ennå er i startfasen, og man gjør seg nye erfaringer fra gang til gang. Men dette er i hvert fall noe jeg følte skurret, men uansett var det et vel gjennomført arrangement og all respekt til arrangørene av dette. Andre er hjertelig velkommen til å mene noe annet. jeg syns det alt i alt var et bra show for å være første gang!! de gjorde det beste av hva de hadde, og lærte sikkert masse til neste gang!! kunne hvert litt bedre forhold for publikum ja, siden du på ene siden hadde et hav med trær som sto i veien og blokka synet, og på andre siden, fikk du ikke med deg starten! syns vi måtte stå litt langt fra banen.. greit nok, gikk på sikkerheten det seff.. men dog!! Kan svare på det. Han ene var med og arangerte. Han fikk derfor ikke lov til å delta pga regelemange om at de som er med å arangerer ikke får lov til å delta. Så er det meg. Jeg har ikke skiler pga veidrittorate ikke klarer å følge sine egne regler når det gjelder registrering av bil, så var det jo slik at det bare var lov for de som har hvite skilter. Følger jo ikke akuratt veiloven. For det er lov å kjøre med prøveskilt aha.. det forklarer jo mye av saken.. hehe!! var jo litt synd det da.. ville se om dere kunne sette gassen der hvor munnen er.. hehe! var mye krafitg fra amcar siden som dere hadde fått litt konk mot!! seff, dere hadde vel kommet litt bedre utav det med feste.. hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Det første jeg vil er å TAKKE arrangørene for det opplegget de har klart å få til i Lier Tusen takk Så var det selve gjennomføringen da. I løpet av alle mine motorarr. jeg har sett og deltatt på så er det noen "ankepunkt" som kanskje bør tenkes over neste gang dere arr, noe jeg virkelig håper dere gjør. Sikkerhet: Dere som arrangører/funksjonærer bør da gå foran med et godt eksempel. Er ikke akkurat sikkerhet det å ragge rundt på ATV/moped UTEN HJELM... noen kjørte pent mens andre hadde full gass og det oppover stripa forbi alle publikum, det ser ikke akkurat smart ut når dere hele tiden snakker om sikkerhet også kommer det susende en ATV på full gass oppover Vakter: De "småjentene" som gikk der gjorde grei jobb, men de hadde ikke peiling hva de egentlig skulle gjøre, spurte et par søte snupper der hva hun skulle gjøre, svaret var: " aner egentlig ikke " men de voksne gjorde en fin jobb med tanke på rettledning og høfelighet. Publikum: Her skulle det vært gjort mer med tanke på området på venstre siden ( i kjøre retning ) store områder man kunne utnyttet litt bedre. Ellers syntes jeg det var bra, jeg for min del reiste før finalene da det begynte å dra ut litt med tanke på tiden som gikk mellom omgangene. Kanskje noe pause show hadde gjort susen, f.eks moped drag eller motorsykkel drag. 80% av publikum gir blanke f... i hvem som vinner, de vil ha lyd og masse røyk. La Lier/Drammens beste burnout bli belønnet med noe, garantert mange som kunne tenkt seg å svi litt gummi uten å måtte ta et drag. Så får vi håpe vi får litt mer Europere/Japanere på neste Street legal og ikke bare Amcar Alt i alt: GODKJENT Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg