sleeper Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 reaqerte på den atv kjøringa jeg og... er vel ikke så smart og kjøre nedover der i 100km\t med 2 personer på UTEN hjelm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 reaqerte på den atv kjøringa jeg og... er vel ikke så smart og kjøre nedover der i 100km\t med 2 personer på UTEN hjelm? Det var også én ting, ja. Det som jeg dog siktet til med å være trege var måten bilene (ikke) ble linet opp til start. Støtt og stadig måtte man stå og vente på å få fram biler; det er greit at det blir litt slik i elimineringa når det blir veldig få biler igjen, men før på dagen burde det gått unna i langt høyere tempo, synes jeg. (Da hadde man nok hatt tid til 3 kvalrunder også :-) Hadde det ikke vært for at Richard er halvgæern, så hadde fort blitt veeeeeeeldig lenge å vente - nå klarte han jo i det minste å prate bort noe av tiden ... Men som sagt; en gang må være den første, og om det blir en runde neste år så går ting sikkert (enda) bedre. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Da er alt over og ting har sunket litt inn. Dette ble en merkedag både for Midnightclub og Lier. Sliten, men veldig fornøyd når alt var over, ingen store tabber. Politi og Veivesen var veldig positive, de som har makt og myndighet i NBF systemet ga en STOR tommel opp for stevnet. Dette hadde ikke vært mulig uten den enorme innsatsen fra medlemmene og deres og mine venner. All ære til de som deltok som funksjonærer på lørdag. En spesiell takk til de som tok litt mer ansvar, som Thomas P, Marius L, Espen R, Nikolai H, Geir W A, Bjørn Harald J, Kim O, Ole Thomas, Lars Ole D og Stian "Fasttrack" for baller..... Dette er nok et stevne vi ikke vil få problemer med å få til flere ganger. Igjen TAKK til alle som jobbet under stevnet og de som deltok. Konstuktiv kritikk mottas med takk, er alltid ting som kan gjøres bedre eller anderledes. Fyren på 4 hjulingen i altfor stor fart ble tatt der og da, men skulle absolutt ikke skjedd. kan dessverre ikke ha kontroll på alt og alle. Ang hjelm, så er det endel pluss og minus ved bruk av det under et stevne, skulle ikke vært noe tema hadde bare alle kjørt med hodet og ikke.... Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 og til Lørdag er det ny sjangse på Jarlsberg flyplass Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg