Gå til innhold

Midtskille på 2 og 3 feltsveier

Ranger emnet


Speeder

Anbefalte innlegg

DA her endelig de som styrere i norge funnet ut at det kan hjelpe med fysisk skille mellom møtende trafikk.

Må si vi henger "litt" etter svenskene her også:rolleyes:

 

Men det er positivt at de er i gang med utbygging da

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med utrykkningskjøretøy er jo velfig negativt, men det finnes andre måter å dele av en vei på enn de dere eggdelerene som er langs e6... glad jeg ikke kjører 2hjuling..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

DA her endelig de som styrere i norge funnet ut at det kan hjelpe med fysisk skille mellom møtende trafikk.

Må si vi henger "litt" etter svenskene her også:rolleyes:

 

Men det er positivt at de er i gang med utbygging da

 

Speeder sier jo på 2 og 3 felts veier.. kan jo bety kun når det er 2 eller 3 kjørebaner i hver rettning?! Hvis det er det han mener så er jeg helt enig med han om at det er smart, men hvis det skal komme på de veiene hvor det er 1 kjørebane i hver rettning så blir jeg gal! kommer jo bare til å bli kø

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

 

Speeder sier jo på 2 og 3 felts veier.. kan jo bety kun når det er 2 eller 3 kjørebaner i hver rettning?! Hvis det er det han mener så er jeg helt enig med han om at det er smart, men hvis det skal komme på de veiene hvor det er 1 kjørebane i hver rettning så blir jeg gal! kommer jo bare til å bli kø

 

Det ER på veier med 1 kjørebane i hver retning, ja. Bl.a E18 gjennom Vestfold, på enkelte strekninger. Og det suger når man da får en trailer e.l foran seg.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysiske veiskiller kan jo ha noe for seg oxo, men norge vet jo ikke hvordan de skal bruke de..

 

Bare se på veien nedover til Skui fra Sollihøgda..

Der har de satt opp sånne digre betong kladde så det bare er et kjørefelt hver retning..

Når det da kom snø når så og si alle hadde sommerdekk i vår, så måtte bergnings mannskaper taue ut en og en bil for å komme frem til den som virkelig trengte hjelp midt inni der:rolleyes:

 

Er for dumt å bruke hodet hvertfall:rolleyes:

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår