Gå til innhold

90 fangere eller rs styling

Ranger emnet

steffen89

hva fortrekker du av disse? begrunn  

40 stemmer

1. 1. hva fortrekker du av disse? begrunn

• 90 fangere
    • Rs fangere (styling)

Anbefalte innlegg

liker du 90 fangere ? med leppe osv

eller

liker du rs styling? med netting osv

begrunn. henvis gjerne med bilde.

gjør dette for og få litt ider selv.

har selv rs fangere. men tenker da på og sette på 90 fangere. men lurer på om bilen virker høyere med 90 fangere enn med rs fordi rs fangeren ligger mere ned til veien. det vil si at de er større. jeg synes personlig at disse kanskje er en smule litt for store. men også kanskje litt tøffe. er liksom både og.

har 40 senk. 15felger. takk for alle innlegg. : )

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett velger jeg 90-fangere fremfor RS-styling. Grunnen er nevnt før; De passer ikke til bilen, en Golf II er firkantet og er "designet med vinkel og linjal", det sier seg nesten selv at det ikke passer med runde fangere da. (monster-fangere som det femte bildet til B.T.i viser er TOTALT uaktuelt)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er det jeg har lyst til da:

-sette på 90 fangere. men lurer på åssen det blir med sidekjørtet da. kan jeg ha det på fortsatt? ser ikke dumt ut? noen som har du bilder med 90 fangere og sideskjørt jeg har eller andre.

- skifte til orginale speil.

- lyst på nye felger. disse: http://www.eiker.com/default.asp?ProdID=FEL-B1675+25DEZCUP#

ddet er det jeg har lyst på. noen som tror det kan bli bra?

elelr noen andre som har forslag. vet at jeg burde følge meg selv, men ber om hjelp da. jeg ikke vet om jeg skal ta av rs fangerene.

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider