Gå til innhold

mb 250d, w124?

panteeera

Anbefalte innlegg

heisann!

jeg er rimelig noob når det gjelder mercedes, så jeg lurer på om 250d 86 mod. er W124? hade vært litt kjekt å vite da jeg skal overta bilen til fader'n snart :cool:

og dere må gjerne si ifra om hvor jeg kan finne litt snacks som jeg kan presse under panseret, som ikke koster mer en hva bilen er verdt :P

btw: hvor får jeg tak i girkule og ratt i tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

jeg er rimelig noob når det gjelder mercedes, så jeg lurer på om 250d 86 mod. er W124? hade vært litt kjekt å vite da jeg skal overta bilen til fader'n snart :cool:

og dere må gjerne si ifra om hvor jeg kan finne litt snacks som jeg kan presse under panseret, som ikke koster mer en hva bilen er verdt :P

btw: hvor får jeg tak i girkule og ratt i tre?

Mercedes 250 Diesel Automat/Manuel W124;) Kommer ann på hvor langt den har gått, ville ikke ha putta noe spesielt under panseret for mere krefter vist bilen har gått mere en 300.000km for da er det en del slitasjer på motoren, som da i så fall må byttes ut for å tåle trykket eller effekten da. eller så får du bare høre litt rundt, er ikke så veldig flink på sånnt enda:P men jeg trur det er sånn som jeg sa, du får vente på noe flere svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor må jeg lete for å finne motorer i sverige?

se om du finner noen huggeri eller privatpersoner. de felga der trur jeg du får plass til men du må sjekke med de som kjører slike biler! men det er jo mye plass i hjulbuene på w124 vil æ si i forhold til w201 (190) å der får man nu plass til 19" så må jo gå med 20" å med ET35. men sjekk nu ut med levrandør. eller vals hjulbuan :) så blir det andre saker! :P

http://www.blocket.se/

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke på 20" på 124 uten å gå opp i rulleomkrets.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

somsagt tiligere finn en 300tdt motor og bygg din om til 300dt

Har 300turbo diesel i min (ikke ombygd da..) og går helt OK, 147hk.

20"felger tror jeg ikke blir og gå, ikke hvis du skal ha dekk på:P

og hvis du får på 20" så tviler jeg veldig sterkt på at du får noe senking, og så store felger med orginal høyde blir ikke og se pent ut..

Hiv på 225/40/18 og senk 30/30 eller 40/40 Ikke stuk bilen ettersom det er bmw som skal stukes.. min mening iallefall..

Kommer langt med felger, senk og soting på w124:) hvis du vill gå mere drastisk til verks kan du jo alltid bygge om til 94 look (Saccoplank, panser og bagasjeluke) og kansje montere ny frontfanger? da er "amg" fangeren fra realcar.no ganske tøff spørr du meg.

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider