P.S.P Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Tenkte jeg skulle bygge om fronten til B4 siden den allerede er knust.. Funnet 2 RS2 Linse lykter som jeg har tenkt å kjøpe også tenkte jeg at jeg liksågodt skulle bygge om til B4 siden den er litt penere foran.. Men hva trenger jeg ? ( B4 panser, Lykter, og den " T " låseplaten til B4 panseret) er det alt ? Hvordan blir det da med festing av lyktene ? Er jo anderledes fester på B4 lyktene.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ingen ? Trenger svar snart.. må ha bilen på veien så må bestemme meg om jeg skal bygge om til B4 front eller ikke.. :):hellothere: Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 På 90 trenger du B4 skjermer foran såvidt jeg vet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Erik Skaaden på Hamar bygde hvertfall om sin 80 cab til A4-front, og det var MYYYYYE jobb... framskjermene ble kappet opp i eks antall biter hvertfall, og lappet sammen for å få det pent.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 På 90 trenger du B4 skjermer foran såvidt jeg vet.. Vet du hva som er forskjellen mellom disse ? Hadde vært fint å sluppet å bytte skjermene.. Så ikke noe særlig forskjell på skjermene på (Klokkerholm) Eneste jeg så var hullene til støtfanger festet og hullene til listen på siden Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Vel hvis jeg må det så trur jeg at jeg dropper det! Er det forskjell i selve fasongen på skjermene eller er det bare festene ? Hvis det er bare festene så lager jeg omså nye.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Det er ikke fjærbein, men Bærearm og bærekule du må(bør) bytte. Det er litt forskjell, men det er ikke noe problem å kjøre med. Hjulet er kanskje 1cm feil i hjulbuen. Det er stor forskjell på B4 og B3 skjermer. Selve hjulbuen er mye bredere, og lenger fram på skjermen. I tillegg er festeanordningen til fangeren anerledes. 90-fanger på b4 skjerm får du iallefall ikke til å bli pent. Been there done that.. Skal du ha en pen B4-front må du bytte; Frontfanger Lykter T-stykke Panser Du kan bytte bare panser, men da må du bytte lykter da panseret ligger noe over lyktene. Dog, B4 panser og B3 fanger ble aldri laget for å passe sammen, og det ser ikke helt bra ut da grillen ligger helt paralelt med fangeren. Skal du bytte fronten bør du bytte fanger og, og da må du ha B4 skjermer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Her er noen bilder av fronten på min B4. Tenkte det kanskje kunne være til hjelp:) Siter Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Takker så mye for bildene :) Trur nok det skal gå greit da jeg bare skal bytte panser og lykter.. Så trur nok jeg får det til med de delene i første post :) Kommer tilbake når jeg har fått delene :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php?photo=1367 så denne audien såg ikke så ille ut med orginal front fanger,holder på med samme prosjekt jeg å plages litt med og få tak i panser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Veng.no :) koster ikke så mye nytt :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Takker:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg