Summit88 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg vurderer og kjøpe meg nye baklykter til min volvo 740 -86.. Jeg synes den så kalte ny typen med den hvite horisontale stripen midt på er penest;-) Altså denne midt på siden her--> http://www.pedersens-racing.no/bil/lykter/ Så kom jeg tilfeldigvis over den opplysningen på http://www.hova.com at man må kutte bort blekk for og få plass til lyktene:-O Sitat: ''OBS! Ett plåtstag måste däremot skäras bort innan montering, allt för att få plats med lamphållaren som medföljer, detta ingrepp syns dock inte efter montering'' Så lurer jeg på om dette inngrepet er omfattettende? hvor lang tid tar det? og hva er det som egentlig blir kappet bort? Tsuen takk for svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Enkel jobb... Før: Etter: Kontakta må og endrast. Får kjøpt omformer hos pedersen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Husk å ha på rustbeskyttende stoff der du skjærer ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Åja:P Dette er jo ikke noe problem;-) Er det hos pedersens racing disse lyktene er billigst? Og er det noen som har bilder av disse lyktene i mørket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ikkje slike med kvit stripe i midten, men 760 1990 mod lykter. Dei med den kvite stripa er litt smalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er d sånn lys i de? trodde lyset var mye bredere jeg:O sånn litt mere sånn som det er orginalt,, hva skjer med lyset når du bremser da? blir lyset sterkere eller kommer det en ny rekke med lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er d sånn lys i de? trodde lyset var mye bredere jeg:O sånn litt mere sånn som det er orginalt,, hva skjer med lyset når du bremser da? blir lyset sterkere eller kommer det en ny rekke med lys? Bremselys ytterst nede. Gamlebilen. NB! Desse er litt lengre enn vanlige lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Summit88 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen som vet om det er muligheter for å koble om disse lyktene så lyset det blir to rekker med lys oppå hverandre,, ser for meg at det blir finere;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 eg har ett bilde heime, der eg har det slik att det lyse oppe til vanlig, og begge nede når eg bremsa. kobla vekk tåke lysa nede, 21w lys pæren nede... og 14 oppe, eller kva det er.. :) hehe.... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen som vet om det er muligheter for å koble om disse lyktene så lyset det blir to rekker med lys oppå hverandre,, ser for meg at det blir finere;-) Raskt å koble opp slik du får 2 bremselys nede. Skal gjere det sjølv etter EU... s4nd3r ordna eit bilde han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Raskt å koble opp slik du får 2 bremselys nede. Skal gjere det sjølv etter EU... s4nd3r ordna eit bilde han... hehe, skall prøve.. :mat er ikkje so ofte heime for tida, sitt mest på jobb å trykke... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg