Gå til innhold

Tråden om min 240..

Ranger emnet

*volvo240gl*

Anbefalte innlegg

Bakaksjel mellom aksjel og gearkasse skal være orginalt. men jeg skal høvle toppen preparere kammen og større ventiler kanskje weeber gasser vis jeg får taki det. har ikke råd til ny! hehe.. har lyst på turbo også.. men om det blir turbo blir det ikke høvla topp pågrunn av ladetrykk osv.. så jeg får se når den tid kommer da motoren skal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg og dama mi hadde det litt morro med photoshop her om dagen!

pimpasj_.jpg

det er ca sånn jeg har planer om at den skal bli! men den skal bli rød og ikke blå!

Jeg satt og tenkte her at det hadde vært morro med lambo dører på en 240? er det bare og bytte hengsler eller er det mye ombygging? og hvor kan jeg få taki sånne hengsler eventuelt?:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

drivi litt med volvon i dag.. fant 2 rust hull i gølva! faen.. det er noe dritt med rust? men det er vel bare og få sveisa igjen vel! satt og tenkte litt her om og bytte bil... har en ford granada 2.8L stasjonvogn ståanes nedi gårsplassen! hadde vært morro og fått i stand den også.. solgt dritten min for 4lapper med delevogna! hehe.. men om det blir noe av ? neeh! hehe.. er vel litt treg av meg til og gjørra ting å vel! men nå har jeg iallefall fått kamera så jeg skal få til noen fler bilder i mårra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorde var treska. 2flerogfør`n stod der nesten, helt klar det eneste vi måtte gjøre var og rette opp forstillinga! Og det gjore vi ved og binne en kjetting i fronten av traktoren og i felgen på bilen! Så nappa vi til og alt var fint igjen:P hehe.. Så var det ut på jorde! etter 10min datt eksosen av og det dura godt i bilen. har kappa fjører og det er ikke noe ille bra på et jorde. og på slutten av dagen smalt jeg bilen inn i skaugen! men med vilje da:partyon: ett parr dager etter skulle søskenbarna mine sitte på en tur.. og vi tok 2 runder og kom hjem med en brennende bil! hehe.. det var ikke så veldig alvorlig da! men det som hadde skjedd var at det lå fult av hælm oppunder eksosen og det var tørt og tok fyr! flammene stod ganske bra under bilen.. men jeg fikk slokka det! hehe.. heldigvis! Så den bilen skal ikke noe mer på jorde før jeg har sveisa en pipe på den.. så ikke jeg får mer hælm oppunder eksosen!

Bilder fra dagen:

startopp.jpg

Da stod de spente og venta på at bilen skulle fyre!

detbrkerivei.jpg

Fikk rygga den opp av møøka!

utpjorde.jpg

Og da var vi på vei!

Har desverre ikke noe bilder av bilen da det brant,fordi mamma tok bilder og ho ble helt hysterisk når det begynte og brenne:P

Også har jeg kjøpt meg en lett sykkel nå da. Yamaha dt125r! Den er en grunn til at jeg ikke får gjort så mye med bilen fordi den kosta NOK! hehe

dtphjulet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...