Gå til innhold

Avensis Verso?

Ranger emnet

Dalet

Anbefalte innlegg

Stemmer det at det er en modell som heter Toyota Avensis Verso, som er en romsligere utgave av Avensis'en? En ekstra stor, 7-seters stasjonsvogn?? Det er jo genialt! Hvorfor i huleste selges det andre biler? :-) Gleder meg til å bytte bil. Jeg er ganske sikker på at valget har falt på en Toyota (Avensis) Verso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
den has aldri blitt solgt fra importøren...MEN eldig mange som har funnet ut om denne fete familie tralla like rosmloi som previa faktis...mange t privat import du finner mange bløant drosjer sjekk finn eller tinde .no

lykke til!

Hæhæhæ... Det slår meg at din venn Kjell Promille satt ved din side og assisterte da du skrev dette innlegget natt til i dag :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at det er en modell som heter Toyota Avensis Verso, som er en romsligere utgave av Avensis'en? En ekstra stor, 7-seters stasjonsvogn?? Det er jo genialt! Hvorfor i huleste selges det andre biler? :-) Gleder meg til å bytte bil. Jeg er ganske sikker på at valget har falt på en Toyota (Avensis) Verso.

Denne ble aldri tatt inn i Norge av Toyota Norge. Men det er en importør i trondheim som tar de inn. Adserø Bil på Leangen

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...