Mr_Q Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg nye lykter til bilen min, og de nye er i motsetning til de andre helstøpt, de andre er jo delt ved blinklys. Jeg vet jeg må ned med fangeren og skjære bort blekket som holder blinklyset, men det jeg er ute etter er en lett måte og kople lysene på, fordi jeg har kjøpt meg xenon i linsene. Jeg vet jeg kan dra ned på møller og kjøpe noen overganger og lage kontakter, men har noen her gjort dette før? håper på noen tips=) mvh lasse Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg holder på med akkurat det samme nå. har fått lys i lyktene nå og:) men noen sier man skal montere "opp og ned" motoren, men hvordan gjør jeg det? å noen sier at man må feste noe innmat? har du eventuelt noe svar på disse tingene?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 vri den av de gamle lyktene, og vri den på de nye lyktene. Det er samme feste og samme type plugg. Sørg for at reflektoren er skjøvet helt bak, dette bruker du den metallkroken som følger med lykten til å dra bak med. Det er trangt å få den på, på nye lykten. Bare vri til ;) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Aha. da skjønte jeg hva den metall kroken var for noe=) hehe, lurte fælt på det. Jeg har desverre utrolig lite peil på disse selv, så tar gjerne mot noen ekstra tips:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Litt bilder fra min makeover.. :) så høydejusteringen Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Litt bilder fra min makeover.. :) så høydejusteringen hei:) nå er lyktene kommet på plass! det ble supert :) takk for hjelpen! :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hei:) nå er lyktene kommet på plass! det ble supert :) takk for hjelpen! :) noen som kan forklare meg hvordan jeg kan legge inn bilde? :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 last opp et sted, og link til det med bildeknappen. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 feks lag deg konto på photobucket.com Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Det som hovedsaklig er problemet mitt er det elektriske, ledninger og stæsj. Noen med grei frmgangsmåte? beskrivelse? mest lettvint? jeg skal altså ha xenon i linsene, hvis det har noe betydning:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 få audi til å ta seg av koblingen.. jeg fikk ikke til med pluggen, så jeg skal få audi til å ta det. Vi satte bare kabesko rett på lykten og isolerte rundt. Xenon kommer helt utenom dette. Du må bare sørge for at lykten får strøm til å drive halogen, så kobler du til ettermonteringskit i etterkant. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 takk for alle gode svar, men nå har jeg bestemt meg for å sette inn andre lykter, vet det er veldig vanlig, men setter inn angel eyes, så derfor er lyktene mine til salgs, ligger en tråd på kjøp og salg under styling. Selger dem nok ikke så dyrt siden jeg ikke synes det var så dyrt da jeg kjøpte dem, kom med bud, de ligger i original innpakning og er aldri brukt. Kom med bud, bor i tønsberg og jobber i molde så kan levere mange steder:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei. Har du bilder av lyktene? Og evt. en mailadresse jeg kan maile deg på? Bor i ålesund, så ikke så vanskelig å levere når du jobber i molde... Siter Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei. Har du bilder av lyktene? Og evt. en mailadresse jeg kan maile deg på? Bor i ålesund, så ikke så vanskelig å levere når du jobber i molde... hei, kan ta bilde av dem nå og sende deg. Min mail er lassis87@hotmail.com. Vil du ha bilder på mms ell mail?? :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stooy Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Send bilder på mail du: oyvind@g-sport-moasyd.no la deg til på msn også nå, så kan vi deale der :) Siter Audi A3 1,9Tdi Audi 80 2,0E 1993 115hp (solgt) Audi 80 2,0 1992 90hp (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg