TurboKnut Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg under jo litt på hvordan denne kan få skilt og at man sitter "trygt" der nede... ...særlig når en JDM Supra er uskikket for å få norske skilt... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Veldig lett å bli sett i trafikken i den der kan du tru. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 æ å vil ha slik... hehe sett bort fra bensinstopp på veiene, så tror jeg turen bergen - skien hadde blitt veeeeldig morro i en slik.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 kan kjøres med mopedlappen de der:) hvis du kjøper med 50cc da. får de med 100cc og. mulig andre motorer også. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 En i klassen fikk kjøre mye med en slik,da faren tar inn disse til Tromsø,dødstøft,får en del oppmerksomhet,ja :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 http://home.epost.no/funkart/Content/default.asp Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 livsfarlige greier da. Du er jo i folks blindsone uansett hvor du er :P Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Vil ikke påstå det er noe farligere å kjøre disse enn det er å kjøre MC. Må vel bare ha i bakhode samme ordtak som vi sykklister har. ALLE BILFØRERE ER IDIOTER SOM POTENSIELT VIL PRØVE Å KJØRE DEG NED. Hvis du har det i bakhode og ikke legger deg på steder der biler kan treffe deg er det jo ikke noe problem. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjenner han der. Holdt på å drepe han en gang:P Umulig å se disse når man kommer fra sidevei. Særlig i mørket. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ja det vakke akkurat no xenonlykter på den der tenker jeg. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 kalles for F-cart. 50ccm som går på mopedlappen og en 100 ccm som går på klasse B førerkort. trygt: NEI morro: JA! tenkte litt på og handle meg en slik en ejg også men bestemte meg heller for og satse på MC :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Lettere å se en på motorsykkel ja. litt høyere plassert. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg