volvo240v8 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hei det sitter en føler helt bak ved torpedo veggen ved siden av rotor på venstre side. hva er denne til? sånn at jeg kobler riktig :D takker for svar. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er en chevy 350 69 modell. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Litt spett med info her, men tipper det er oljetrykksgiver`n. Går det en ledning inn? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 går en ledning til den ja men den må være feil.. for siden jeg har volvo så blir det litt rart. for folk sier svart ledning er oljetrykk. men min er koblet til en blå med rosa stripe i til den. så hva er den blå med rosa stripe da? :p det vet jo ikek dere amcar folk da siden det er volvo :p Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Nja nå er nå vel Volvo`n utstyrt med Dana Aksel vil jeg tro så litt amerikank fins det jo i den. Desverre er det jo lite med tommeskruer igjen i Volvo`n :-) Nei har ingen inngående kjennskap til fargekodene i EL- anlegget til 240, men må jo gå an å hoste opp et koblingsskjema til bilen din da! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 har funnet ut nå :D måtte ty til Scrat :D han har peiling :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Det er bra!!! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 takk for hjelpen bowtietwister :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 ble vel ofte montert en oljetrykksbryter der i forbindelse med elchoke slik at den ikke skulle slå seg av før motoren var starta og hadde oljetrykk Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg