LLH Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Og må jo ikke glemme at Gran turismo Serien feirer rundt tall i år.. 10 år siden første spillet kom.. Så de BØR gjøre det bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Det her lover bra. Til og med forskjellig motor og eksos lyd på bilene :D BTW: GT5 prologue kommer i oktober.. Gjenner jeg polyphony rett gir det visse fordeler og ha runda den.. hehe Nevner ett par ting -en forenklet GT mode -16 biler på bana. -My space online opplegg, f.eks så vil du ha ett bilde fra der DU er som "bakgrunns" bilde Og menyen ligner faktisk litt på PSP menyen.. -voice chat -40 biler og 4 baner i 4 versoner -kjører på 1080p http://www.gtplanet.net/ Ser ut som ser ut som forza skal få litt motstand.. Lurer på hva som gir Sony retten til å ta betalt for en demo? Kom ikke her å si at det er noe annet enn det :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Noen regel som sier de ikke kan det? Men det ligger mye i den setningen din... Hva gir SONY retten til og ta betalt for en demo? sony bil jo selfølgelig tjene mest mulig penger.. så hvorfor ikke melke kua litt til.. Dette gjorde de på GT4 og.. MEN GT 5 prologue må lastes ned da virker det som.. så tiden får vise.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Noen regel som sier de ikke kan det? Men det ligger mye i den setningen din... Hva gir SONY retten til og ta betalt for en demo?sony bil jo selfølgelig tjene mest mulig penger.. så hvorfor ikke melke kua litt til.. Dette gjorde de på GT4 og.. MEN GT 5 prologue må lastes ned da virker det som.. så tiden får vise.. Jepp det ligger mye i den setningen min, og det jeg mener er at ingen andre firmaer i verden er frekke nok til å gjøre det samme. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 håper de får med litt mere eldre auro biler også denne gangen.. syntes det er skamm at de ikke har med E36 M3 og E30 M3 siden de har hvert så mye brukt innen racing.. brukes enda også.. er vel bare å krysse fingra på at spillet blir sånn man håper :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Enig. For lite euro biler. Trenger lissom ikke 6 forskjellige utgaver av samme skyline, evo og de der. Håper det kommer no gammal opel jeg. :) Da må jeg nesten kjøpe ps3 og spillet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 jeg kommer til å kjøpe det uansett men venter til det kommer å håper ps3 synker i verdi.. hadde hvert konge om det var mere auro jah.. ikke bare det nye men det gammle også også ikke bare det værste.. hadde også hvert konge om man kunne ha bytta motorer og styra :D og litt mere nøyaktig tuning.. som justerbart turbo trykk osv+++ Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 det at det er bluray skiver gjør det vel bra mulig å lage spillet ***tstort... ikke det at jeg synes 4'ern var så lite Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 jeg syntes faktisk 4'eren var "Litt" lite hehe.. hadde hvert fett om du fikk kjøre en sesong og ikke bare små cup'er. sånn at du kjører EN lang cup liksom. men sånn at siden det går på dager kan man ha sånn at hver 10'ende dag er det sesong løp. også når man er ferdig med sesongen kan man velge ny sesong :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Så lenge størrelsen ikke går ut over grafikken er det helt grei at det er stort :D En ting jeg ønsker meg, er mulighet til og starte i andre løp når du har sava en cup.. Det går så vidt jeg husker ikke ann på 4`ern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg