Gå til innhold

Gran Turismo HD 5 filmer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det her lover bra. Til og med forskjellig motor og eksos lyd på bilene :D

BTW: GT5 prologue kommer i oktober.. Gjenner jeg polyphony rett gir det visse fordeler og ha runda den.. hehe

Nevner ett par ting

-en forenklet GT mode

-16 biler på bana.

-My space online opplegg, f.eks så vil du ha ett bilde fra der DU er som "bakgrunns" bilde Og menyen ligner faktisk litt på PSP menyen..

-voice chat

-40 biler og 4 baner i 4 versoner

-kjører på 1080p

http://www.gtplanet.net/

Ser ut som ser ut som forza skal få litt motstand..

Lurer på hva som gir Sony retten til å ta betalt for en demo?

Kom ikke her å si at det er noe annet enn det :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen regel som sier de ikke kan det? Men det ligger mye i den setningen din... Hva gir SONY retten til og ta betalt for en demo?

sony bil jo selfølgelig tjene mest mulig penger.. så hvorfor ikke melke kua litt til..

Dette gjorde de på GT4 og.. MEN GT 5 prologue må lastes ned da virker det som.. så tiden får vise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen regel som sier de ikke kan det? Men det ligger mye i den setningen din... Hva gir SONY retten til og ta betalt for en demo?

sony bil jo selfølgelig tjene mest mulig penger.. så hvorfor ikke melke kua litt til..

Dette gjorde de på GT4 og.. MEN GT 5 prologue må lastes ned da virker det som.. så tiden får vise..

Jepp det ligger mye i den setningen min, og det jeg mener er at ingen andre firmaer i verden er frekke nok til å gjøre det samme.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer til å kjøpe det uansett men venter til det kommer å håper ps3 synker i verdi..

hadde hvert konge om det var mere auro jah.. ikke bare det nye men det gammle også også ikke bare det værste..

hadde også hvert konge om man kunne ha bytta motorer og styra :D

og litt mere nøyaktig tuning.. som justerbart turbo trykk osv+++

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes faktisk 4'eren var "Litt" lite hehe.. hadde hvert fett om du fikk kjøre en sesong og ikke bare små cup'er. sånn at du kjører EN lang cup liksom. men sånn at siden det går på dager kan man ha sånn at hver 10'ende dag er det sesong løp. også når man er ferdig med sesongen kan man velge ny sesong :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider