Gå til innhold

Mine nye M3 style speil med blinklys

Ranger emnet


theLiRk

Anbefalte innlegg

Satte nettopp på nytt speil på golfen min... Setter på det andre i morgen og legger ut en guide i D.I.Y. tråden. Speilene er elektroniske, men jeg finner ingen vettu måte å gjøre 5 kabler til 3... Speilet har 3 kabler mens det på den gamle mekanismen har 5 kabler... noen som har en idé?

 

et annet dilemma er om jeg skal beholde de svarte eller lakke de...

 

legger ved noen bilder.

 

01072007195.jpg

Bilde sett forfra med det gamle speilet på passasjersiden.

 

01072007196.jpg

Robin aka Xander likte de nye speilene :P

 

01072007198.jpg

Lite closeup bilde.

 

01072007197.jpg

Enda et closeup fra motsatt side.

Golf 3 1.9 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt smooth enda nei... skal shave bilen etterhvert... kjøre på med popdører.

 

Regner med at jeg skal lakke bilen svart med rødt i et av de ytterste lagene:D

 

Vurderer også å kjøpe meg en heftig alarm etter at jeg hadde inbrudd på tirsdag.

Stjal anlegget mitt :(

Golf 3 1.9 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finner ingen vettu måte å gjøre 5 kabler til 3... Speilet har 3 kabler mens det på den gamle mekanismen har 5 kabler... noen som har en idé?

 

samme problemet hadde jeg, men om jeg ikke har skjønt feil så får du bare justert de inn og ut, ikke opp og ned! sånn er det i allefall på mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finner ingen vettu måte å gjøre 5 kabler til 3... Speilet har 3 kabler mens det på den gamle mekanismen har 5 kabler... noen som har en idé?

 

samme problemet hadde jeg, men om jeg ikke har skjønt feil så får du bare justert de inn og ut, ikke opp og ned! sånn er det i allefall på mine!

 

Har du en forklaring på hvordan du koblet det?

Golf 3 1.9 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 speil er jo like moderene som bakrutesjalusi da.....

 

Hadde M3 speil for ti år siden på min, verden har gått langt fremover siden da.....

 

Men det er jo din bil.....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du en forklaring på hvordan du koblet det?

 

 

koblet minus fra bilens ledningsnett til speil til minus på m3-speilet.

så er det bare å prøve deg fram, holde inne venstre justeringsbryter til speil og prøve deg frem på de 4ledningene du har igjen å da finne den som gjør at speilet går til venstre.

 

Gjør du feil vil speilet gå til høyre eller inegn reaksjon på speilet!

 

sånn gjorde i allefall jeg det. husker ikke fargene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns virkelig ikke det er verdt å lage en ny tråd fordi du har montert M3-speil. Og en egen DIY-tråd? Vi er kanskje ikke ingeniører, men et par speil klarer de fleste å montere.

 

 

Helt sikkert noen her som ikke kan montere speil vettu... Vet ikke hvordan det er på din bil, men når du skal skifte på en MK3 med el. speil må du ta av hele dørtrekket+++ også litt kjinki med kablene til blinklysene, for å få de til å se pene ut må man ha noen ekstra pins så man får de gjennom den svarte kabelsamleren som går fra bilen og ut i døra...

 

Men siden du skal være vrang, syns du virkelig det var verdt å skrive noe i tråden som var så ubrukelig?

Golf 3 1.9 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

koblet minus fra bilens ledningsnett til speil til minus på m3-speilet.

så er det bare å prøve deg fram, holde inne venstre justeringsbryter til speil og prøve deg frem på de 4ledningene du har igjen å da finne den som gjør at speilet går til venstre.

 

Gjør du feil vil speilet gå til høyre eller inegn reaksjon på speilet!

 

sånn gjorde i allefall jeg det. husker ikke fargene!

 

 

Takk skal du ha:) får prøve meg fram litt.. Har litt kontakt med han som solgte meg speilene, han mente han hadde en bruksanvisning et eller annet sted evt. en adapter, så vi får se :P

 

Var forresten en helt sinnsyk forstørrelse i speilene så de er ikke veldig gode å se i:( men men... Just 4 show...

Golf 3 1.9 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår