Gå til innhold

240 i breisladden?

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

Euro-tassen med ET-motoren da?

Han må da ha klart og skifta det stab-staget bak snart, så han får slædda og ikke letta :D

Syns noen uten 600HK bør vinne den konkuransen snart altså!

Er da bare de med sponsorer i ræva (håper ingen blir fornæmet) som vinner Juli-treffet's breisladd... Vi stiller for store krav :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja åssen gikk det puffy? Jeg skal prøve meg litt en gang... Men ikke i år, har ikke blitt ferdig med motor (Ting Tar Tid). Samt at jeg ikke ser på meg selv som dyktig nok til å kjøre svingen foran publikum. 350hk skal jeg da klare i nye motoren min...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euro-tassen med ET-motoren da?

Han må da ha klart og skifta det stab-staget bak snart, så han får slædda og ikke letta :D

Syns noen uten 600HK bør vinne den konkuransen snart altså!

Er da bare de med sponsorer i ræva (håper ingen blir fornæmet) som vinner Juli-treffet's breisladd... Vi stiller for store krav :p

Som jeg skulle sagt det sjøl....

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var liksom bedre tider det året som poffs vant sladden med gåsa, svenskene stilte med en kav opprusta 240 som døm hadde mista en grom motor i uka før og alt var herjing.

Sist jeg så sladden var det såvidt jeg husker hverken volvo eller noen sierra med der.. Bare sånne sossete bøgplastbiler som folk har betalt altfor mye penger for.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider