Michael_ Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er kun hobby fotograf, så bildene her er det langt i fra høyt nivå på... men kunne godt tenkt meg litt konstruktiv kritikk og litt tips på hvordan jeg kan ta og redigere bilder, så de kan bli litt bedre enn de er :) dette var det beste motivet jeg har, så da brukte jeg det :) prøv å ikke tenk så mye på at det er en stusslig scooter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Syntes de 2 siste bildene var veldig gode, men ville brukt en annen metode for å sladde skiltet, tar for mye oppmerksomhet slik som du har gjort nå. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Syntes de 2 siste bildene var veldig gode, men ville brukt en annen metode for å sladde skiltet, tar for mye oppmerksomhet slik som du har gjort nå. okei :) Takk for tipset :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Du kan finne bedre motiv:D Hehe, neida.. Syns bildene var veldig bra jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 noen flere : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Du kan finne bedre motiv:D Hehe, neida.. Syns bildene var veldig bra jeg:) haha, kunne ikke vært mere enig i at jeg må finne meg ett annet motiv : ) takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderI Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Fine bilder, hvor er bildet nr 2 og 3 av de første du la ut tatt hen? Mvh Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Fine bilder, hvor er bildet nr 2 og 3 av de første du la ut tatt hen? Mvh Aleksander Takk :) uttafor Rena Kartong fabrikk : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Gatebil våler 07: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 noen flere : ) Ey :p Ser ut som det er godt brukte locations :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ey :p Ser ut som det er godt brukte locations :P frank jo ! kjenner faktisk han veldig godt : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Svogern min :P Ser du driver rallycross så er vel kanskje derfra du kjenner han? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Svogern min :P Ser du driver rallycross så er vel kanskje derfra du kjenner han? ja, stemmer det ja :) bilcross hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 noen bilder fra Gatebil på rudskogen : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg