Gå til innhold

Blir dette fint?

Ranger emnet

voffe

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med et vanskelig valg, jeg har lyst på facelift lyktene siden dem ser så ekstemt bra ut på A4'n..

Jeg har oransj metallik lakk på bilen, tenkte først at jeg skulle ha vanlige facelykt lyktene forran og bak, men så sotet jeg rutene og så at jeg fikk en fin "stil" med lakk fargen og sort.. så fant ut at sotete baklykter ville ta seg veldig bra ut på bilen.

Så da er baklyktene bestemt, men så kommer jeg til frem lyktene.. lokale styling fyren sier jeg må holde det til lakk farge og sort, så han anbefaler fremlykter med sort bakgrund, det er jo ikke så dumt, men de finnes ikke i favelift utgaven.

Så han fant frem noen lykter som han hadde tatt på den, det var angel eyes som jeg egentlig syntes er helt greit, men innenfor den prisklassen jeg kan gå så får jeg ikke dem hvor man kan bytte ut ringene, og det er jo utrolig kjipt.

Så det enderlige spørsmålet, blir det fint om jeg tar de vanlige flotte blanke facelift lyktene på bilen, mens alle andre "detaljer" er sorte, eller burde jeg finne en annen løsning?

Her er noen bilder av bilen (har ikke fått sotete baklykter enda)

DSCF1110.jpg

DSCF1115.jpg

Hjelp meg please, hehe :) klarer ikke bestemme meg.

2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart)

2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs)

x2005 Toyota Corolla 1.4TDI

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg hadde sotet baklyktene ja og kjøpt facelift lykter foran..de blanke;)

Takk for raskt svar! :)

Er det jeg faktisk har mest lyst til å gjøre, er bare så redd for at det ikke skal se så bra ut :s

Har bestillt nye ferdig sotete baklykter, ser ut som facelift lyktene bare sotet, kanskje det er det også :p

kostet 1800kr uten rabatter

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han fant frem noen lykter som han hadde tatt på den, det var angel eyes som jeg egentlig syntes er helt greit, men innenfor den prisklassen jeg kan gå så får jeg ikke dem hvor man kan bytte ut ringene, og det er jo utrolig kjipt.

Skjønte ikke heeelt den delen der. Du vil ha facelift lykter med sort innmat, men ikke med angel eyes? Eller hvordan er det?

Har aldri sett sorte facelift lykter uten angel eyes iallefall. Med mindre du bare soter facelift lyktene lett da.

Edit: Hvor kjøpte du de sorte baklysene forresten? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke heeelt den delen der. Du vil ha facelift lykter med sort innmat, men ikke med angel eyes? Eller hvordan er det?

Har aldri sett sorte facelift lykter uten angel eyes iallefall. Med mindre du bare soter facelift lyktene lett da.

Edit: Hvor kjøpte du de sorte baklysene forresten? Link?

De lyktene han anbefalte var ikke facelift, siden det ikke finnes (etter som jeg vet) med sort innmat, derfor fant han frem noen lykter som bare var vanlig angel eyes, altså hvis en ring slutter å lyse så må du bytte hele lykten, går ikke å bytte ringen. og det er jeg lite interisert i :p

Lyktene bestillte jeg i en styling shappe her i Bergen, kan sikkert finne ut av leverandør osv. kanskje de har en side du kan bestille fra. Han fyren fant dem hvertfal i en brosjyre han hadde der.

Leverings tiden var ~3uker så kommer bilder etter dem er montert

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er jeg med :)

De lysa jeg kjøpte er sorte facelift lykter med angel eyes. Desverre var det Sonar lyktene jeg kjøpte, sto ikke noe om det på eBay, så hvis en ring tar kvelden må jeg bytte hele ringen. Men det er en eller to LED pærer som lyser opp ringene (så vidt jeg har forstått) så de skal holde en stund, med mindre man kortslutter dem.

Tror FK lager facelift lykter med sort innmat og angel eyes. Litt bedre kvalitet.

Streetdesign selger sånne sorte baklykter, men koster 2600kr eller noe :P Tenkte jeg skulle prøve å sote de som sitter på bilen før jeg evt. bestiller sorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er jeg med :)

De lysa jeg kjøpte er sorte facelift lykter med angel eyes. Desverre var det Sonar lyktene jeg kjøpte, sto ikke noe om det på eBay, så hvis en ring tar kvelden må jeg bytte hele ringen. Men det er en eller to LED pærer som lyser opp ringene (så vidt jeg har forstått) så de skal holde en stund, med mindre man kortslutter dem.

Tror FK lager facelift lykter med sort innmat og angel eyes. Litt bedre kvalitet.

Streetdesign selger sånne sorte baklykter, men koster 2600kr eller noe :P Tenkte jeg skulle prøve å sote de som sitter på bilen før jeg evt. bestiller sorte.

hm.. ser ut som jeg må gjøre litt grundigere research på de lyktene forran da..

Skal se om jeg kan fikse en link til de baklyktene jeg bestillte, kostet ikke så mye som de på streetdesign, så bedre ut også..

x1995 Audi A4 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg Googla og søkt som bare det og funnet ut følgende:

- FK sine sorte angel eyes har 4 pærer per ring som kan byttes

- Mange synes FK sine lykter ser helt jævlige ut (iallefall på VACN forumet)

- Har visst vært en del problemer med fuktighet i FK lyktene

Edit: Legger ved et bilde av de lysa jeg har, så ser du hvordan ringene lyser der:

http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/Bilen%20min/IMG_2895Medium.jpg

(Det gule lyset er parklyspæra, skal fjernes :P)

Og sånn ser selve lysa ut:

http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/Bilen%20min/IMG_2854Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider