Turboed1 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 @ Skurk: Da går jeg ut ifra at hvis du hadde hatt fri tilgang til bane,at du hadde gasset aktivt der isteden ikke sant...? ;) Det er for mange fotballbaner her i landet...og alt for få motorsportsanlegg. Period. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hjelp, for en skikkelig tragisk skikkelse du nødvendigvis må være. Jeg orker ikke å argumentere for hvorfor jeg mener det, og tror heller ikke at det er nødvendig, siden jeg trolig har 99 % av de andre på forumet her i ryggen når jeg sier: Vær så snill å holde skryte- og sutrehistoriene dine for deg selv. Alle er drittlei av å høre på sytinga og maset ditt. Oppfør deg som folk, så skal du plutselig se at politiet er hyggelige mot deg også. Det er sånne som deg som gjør at politiet til tider blir negativt innstilt mot andre. Hvor gammel er du egentlig? Jeg synes det er fornuftig å spørre, fordi jeg nødig vil gå i konfrontasjon med mindreårige... Faen er du slags horunge som tror du har alle i ryggen!? Av alle her på forumet er skurk den som bidrar mest med sine fargerike og til tider underholdene innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Følte kansje at dette kunne passe inn her: http://www.adressa.no/forbruker/bil/article891831.ece http://www.adressa.no/nyheter/article891832.ece "- Stemmer det at en bil fikk en skade? - En ombygd støtfanger ble skadet ved utkjøring av kontrollhallen. Men en vanlig bil ville aldri fått noen skade i samme tilfelle. " JEg vet ikke om jeg skal bli bare sur eller oppgitt lenger jeg.. Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jan Ivar Moen ved Statens vegvesen i Sør-Trøndelag sier at vanlige feil ved ungdomsbiler er ulovlig påmonterte dekk og felger, slitasjemangler på bremser og ulovlig senkesett. Dette kan føre til dramatisk reduserte kjøreegenskaper hos bilen, opplyser Moen Bremser og dekk kan jeg være med på. Men at et senkesett skal "dramatisk redusere" kjøreegenskapene på en bil? Eeeeh, gjør ikke senking det motsatte? :angelsmili: En ombygd støtfanger ble skadet ved utkjøring av kontrollhallen. Men en vanlig bil ville aldri fått noen skade i samme tilfelle. En vanlig bil? Det er jo for faen meg rivende likegyldig om bilen er "vanlig" eller ikke når den er godkjent! Fy faen den settningen provoserte meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Eeeeh, gjør ikke senking det motsatte? :angelsmili: Jeg regner med at han tenker på ulovlig senkesett som kapping av fjærer, ikke coilovers ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Faen er du slags horunge som tror du har alle i ryggen!? Av alle her på forumet er skurk den som bidrar mest med sine fargerike og til tider underholdene innlegg. Tippe Juristen har dei fleste med seg her. Det blir ofte omtalt at det er dei få som ødelegger for alle andre. Skurken ER blant dei få som ødelegger. Du omtaler hans innlegg som fargerike, vil heller bruke fargen GRÅ. Ein fyr med fritidsproblemer som kun finner på faenskap for å provosere er noke me ikkje trenger. Synst absolutt han burde gå i seg sjølv og begynne å tenka litt. Du nevner og underholdende innlegg. Innlegga til Skurk består av skryting, løgn og piss fra ende til annen. Skal vedde på at majoriteten av innlegga hans er kun løgner, legger bare litt på sine historiar for at andre skal synes han er så ufattelig kul. Heldigvis er det nok av voksne folk her som forstår at det er han ikkje. Håper politiet tar skikkligt tak i deg sånn at du i det minsta får litt vett inn i topplokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Faen er du slags horunge som tror du har alle i ryggen!? Av alle her på forumet er skurk den som bidrar mest med sine fargerike og til tider underholdene innlegg. En sånn "horeunge" som blir lite imponert av barn som skurk (med all respekt å melde så er han jo det) som tror at historier om hvor mye dritt de har gjort og hvor mye de hater politiet er det tøffeste man kan publisere på et forum. Men for all del, du må gjerne synes at det er helt ålreit. Foreslår at det opprettes et eget forum her som heter "Oss som liker å slenge dritt om purken", så kan dere gjemme dere bort på et eget sted :-) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 møtt en hyggelig politimann som stoppa meg, så spurte han hvamin favorittbil var..jegsvarte bmw dæ..da svarte han: må kjøre volvo vettu så gikk han..mest smørrblide karen jeg har sett..har vel kanskje litt lite å gjøre.. resten er ganske sure og det høres ut som du har drept noen med den tonen de har... Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 En sånn "horeunge" som blir lite imponert av barn som skurk (med all respekt å melde så er han jo det) som tror at historier om hvor mye dritt de har gjort og hvor mye de hater politiet er det tøffeste man kan publisere på et forum. Men for all del, du må gjerne synes at det er helt ålreit. Foreslår at det opprettes et eget forum her som heter "Oss som liker å slenge dritt om purken", så kan dere gjemme dere bort på et eget sted :-) Nok OT nå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Smak og behag :-) Min erfaring er at de er meget hyggelige så lenge man ikke har gjort noe galt. Alle kan jo ha dårlige dager, og det finnes sorte får i alle etater, offentlige som private, men de fleste politifolk er ålreite mennesker som prøver å gjøre en best mulig jobb. Når man jobber i et yrke hvor man har mye kontakt med publikum, er det jo umulig å gjøre alle til lags, og det er synd at noen få råtne snutejævler ødelegger for en hel etat - men jeg tror som sagt at de gjør så godt de kan, dårlig lønn til tross. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Nok OT nå Mondeo: Jeg har ikke vært her lenge nok til å være helt med på sjargonen som brukes. Hva mener du med OT? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Mondeo: Jeg har ikke vært her lenge nok til å være helt med på sjargonen som brukes. Hva mener du med OT? Intern Bilforumet talk:P... Betyr Off Topic Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyW Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg har bare hatt èn sak med poilitet, som endte veeeldig bra for min del. Jeg ble anmeldt for brudd på vikeplikt og fikk bot på 11.000 kr og inndratt førerkort i 5 mnd, noe jeg mente var helt sykt. Så jeg tok et møte med denne politidama som hadde sendt meg dette forelegget, forklarte meg situasjonen detaljert og ydmykt. Fikk den beste telefonen ever etter ca 2-3 dager om at jeg slapp og miste lappen!(Var innenfor den perioden på 2 år så jeg måtte ha tatt ny oppkjøring etc.) Men fikk fortsatt forelegget på 11.000 kr da, hvor forsvaret betalte halvparten av den. Hun politidama var veldig hyggelig og behjelpelig. Ellers var det en gang jeg var på vei hjem, så at det sto en politibil som hadde stoppet en annen bil på en bussholdeplass, jeg kjørte videre i fartsgrensa noen hundre meter, og rundt svingen bak meg kom politibilen med blålysa på gitt. Så jeg kjørte inn til siden og de ville se førerkort osv, lurte på hvor jeg skulle. Hyggelig fyr det også! Siter 2003 BMW 320da facelift black sapphire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jeg har bare hatt èn sak med poilitet, som endte veeeldig bra for min del. Jeg ble anmeldt for brudd på vikeplikt og fikk bot på 11.000 kr og inndratt førerkort i 5 mnd, noe jeg mente var helt sykt. Så jeg tok et møte med denne politidama som hadde sendt meg dette forelegget, forklarte meg situasjonen detaljert og ydmykt. Fikk den beste telefonen ever etter ca 2-3 dager om at jeg slapp og miste lappen!(Var innenfor den perioden på 2 år så jeg måtte ha tatt ny oppkjøring etc.) Men fikk fortsatt forelegget på 11.000 kr da, hvor forsvaret betalte halvparten av den. Hun politidama var veldig hyggelig og behjelpelig. Ellers var det en gang jeg var på vei hjem, så at det sto en politibil som hadde stoppet en annen bil på en bussholdeplass, jeg kjørte videre i fartsgrensa noen hundre meter, og rundt svingen bak meg kom politibilen med blålysa på gitt. Så jeg kjørte inn til siden og de ville se førerkort osv, lurte på hvor jeg skulle. Hyggelig fyr det også! 11 000 for brudd på vikeplikten?? hallo!!:scared hvordan rettferdiggjør de en slik bot a?? hvor stor var synden?? glemte å stoppe for en sykklist i nattemørket?? klokken halv 4 om natten natt til julaften! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyW Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jepp, helt sykt. Kjørte bakhjulsdreven bil på vinterføre og skulle ut av et vikepliktskryss, var helt klart i krysset men jeg sto og spant som bare det midt uti krysset (sto bom stille i 5-10 sek, og kunne ikke rygge pga bil bak), så kommer en fyr fra venstre og kræsjer inn i baken min, og til slutt endte det med en liten sak hos politiet. Siter 2003 BMW 320da facelift black sapphire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg