xiancorp Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Noen som har erfaringer med disse to merkene? Har kjøpt meg en Caliber BC210 2x10" sub (blå kasse med rød neon og greier) Og en Boss R (Riot?) 1035 forsterker på 2x300W RMS i 4ohm.. Tenker da spesielt på erfaringer med disse to produktene.. Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 BOSS!!! Huff, nå kjenner jeg at jeg begynner å få innvendig utslett... :( Caliber kjenner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Bisarre BOSS!!! Huff, nå kjenner jeg at jeg begynner å få innvendig utslett... :( Hva mener du? Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Boss er noe av det mest råtne merket jeg har vært borti. Bare skryt, og lite futt. Har det selv i prislistene mine, men jeg gjør så godt jeg kan for å ikke selge det... Kan vel hende at de har et og annet bra... Men jeg har sett så mye drit fra den kanten, at jeg ikke vil ha noe med det merket å gjøre. Håper ikke jeg ødelegger fredagen din for mye... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 er bare så enig med deg bizzar. kommer så mange innom om dagen som har kjøpt ting oppå strømmen bilradio og trur det er bra. Han som er sjefen der oppe hadde aldri koblet eller sett anlegg som trengte større sikring en 80A engang Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Boss er noe drit, har en kompis som har det og det suger noe jævelig både spillere og forsterkere, men noen få bassere er helt ok til prisen. Caliber er også et "jalla" merke. strømmen bilradio har jo bra service, fikk jo teste 80A sikring gratis, men den holdt ikke lenge gitt:( LOL!! Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Jøss, mye positivt å høre her ja! Får håpe det funker bedre enn ryktet tilsier da bare :rolleyes: Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Bisarre Boss er noe av det mest råtne merket jeg har vært borti. Bare skryt, og lite futt. Har det selv i prislistene mine, men jeg gjør så godt jeg kan for å ikke selge det... Kan vel hende at de har et og annet bra... Men jeg har sett så mye drit fra den kanten, at jeg ikke vil ha noe med det merket å gjøre. Håper ikke jeg ødelegger fredagen din for mye... :) Jeg Hadde en 12" boss basser..den spilte pen bass i forhold til visse JBL og TYPE R høytalere jeg har hørt for å si det sånn Var stor fornøyd jeg... helt til dem brøyt seg inn i bilen min å bøffa alt jeg eide av anlegg... Morro.. så i vinter skal jeg ordne meg anlegg igjen ja..sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by xiancorp Jøss, mye positivt å høre her ja! Får håpe det funker bedre enn ryktet tilsier da bare :rolleyes: Du kommer nok til å skjønne hva vi mener etterhvert! boss er et tragisk merke, som har alt på påpiret men null av det i praksis. Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Boss og caliber er helt ok merker, til den prisen det koster. Imidlertid kan men ikke forvente at man skal få det aller gomeste for en billig penge. Så for dere som sammenlikner boss med f.eks rockford, det blir omtrent som å sammenlikne en toyota med en bmw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by 1302 Boss og caliber er helt ok merker, til den prisen det koster. Imidlertid kan men ikke forvente at man skal få det aller gomeste for en billig penge. Så for dere som sammenlikner boss med f.eks rockford, det blir omtrent som å sammenlikne en toyota med en bmw.. Litt dårlig sammenlikning da Toyota har vist seg å bygge biler med mindre feil enn BMW i følge europeiske undersøkelser.;) Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Bisarre BOSS!!! Huff, nå kjenner jeg at jeg begynner å få innvendig utslett... :( Alle sutrer så jævlig over BOSS.. Og det virker som du har peil på stereo osv. Så kanskje du kan gi meg en ordentlig forklaring på hva som er så galt med BOSS? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Jonte Alle sutrer så jævlig over BOSS.. Og det virker som du har peil på stereo osv. Så kanskje du kan gi meg en ordentlig forklaring på hva som er så galt med BOSS? Ja noe slikt hadde vært interessant å høre.. Er fornøyd med subben og forsterkeren min jeg.. Selvsagt får man ikke mer enn man betaler for på Bilxtra, men det er godt nok for min gamle mazda iallefall.. Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by 1302 Boss og caliber er helt ok merker, til den prisen det koster. Imidlertid kan men ikke forvente at man skal få det aller gomeste for en billig penge. Så for dere som sammenlikner boss med f.eks rockford, det blir omtrent som å sammenlikne en toyota med en bmw.. Er vel ganske så enig med du...BORTSETT fra at jeg tror vi bytter plass på BMW/Toyota ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg