Gå til innhold

Kjøpt meg B3 quattro.. Noen spørsmål!

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Passer B4 deler på min B3?? er 4 dørs sedan..

Er det noe måte å få låst diffen hele tia? helst med bryter da..?

Har MYE instrumentlys som kommer og går, hva kan det være?

Speedometeret kommer og går?

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperra bak er enkel.Opp med baksetet så finner du abs-hjernen og klipper den blå/hvite ledningen og isolerer de to endene. VIPS har du sperre HELE tiden. da har du bryter av/på:)

Klart, det er jo ikke ABS hjernen du klipper ledning på. Det er styreboksen til diff'n..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, det er jo ikke ABS hjernen du klipper ledning på. Det er styreboksen til diff'n..

Var det je mente og. Men fant det bare kjapt i en tråd på VACN. så etter jeg skrev det at det ikke ble riktig. Men blå/hvit er den hvertfall, det har jeg prøvd, og da er det sperre hele tiden når knappen er trykt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vet iallefall at baken på b4 er lengre og breiere.Fronten er vel nesten lik.bare at skjermene er ca 1 cm lengre og det er mer

``bredding`` på de.b4 panser vil passe men då må du vel ha ett sånnt t-stykke som det heter.(låseplaten) men da bør du skifte til b4 lykter ellrs vil du få en goo glip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider