Gå til innhold

Hvor mange fartsbøter?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. 1600,- pga at jeg kjørte 62 i 50 sona (gasset fra enbil i det jeg kjørte ut fra et kryss, snuten stu med laseren under 100 meter der fra..hehe)

2. 1600,- pga forbikjøring av moped, 62 i 50! samme, snuten sto under 100 meter fra..

3. 1600,- , null prikk, fotoboks! forbi barneskole, midt på dagen.. 73 i 60 sona!

4. 2900,- , 1 prikk! laser, klokken halv 2 om natten, forbi et industrifelt, null folk eller fluer i mils omkrets! 73 i 60 sona (3 er i bergen, 4 i skien.. samme år!)

5. 1600,- , null prikk! ved høyskolen i horten! hadde 80 i 70 sona med lastebil! fotoboks det og!

mulig det er en eller annen jeg ikke husker i farten her men.. blitt et par stykk på 6 år ja! og et hav av p-bøter, takket være tønsberg kommunes umulige parkerings system! (tilogmed utenfor skolen vår, mens den andre plassen var steng pga tivoli!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte min første bot idag faktisk, på 1600,- Den fikk jeg mars engang når jeg hadde satt på sommerdekkene mine som er 2 tommer større enn vinterdekkene, og susa forbi en fotoboks i 90 på speedoen som jeg hadde gjort hele vinteren.. Men denne gangen enda det med blitz og 89km/t

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått en bot, passerte sivilen i 160 km\h i 80 sona, rakk og se at det var sivil politi i det jeg kjørte forbi, fikk en 13kunder video derav mine bremselys er meget fremtredende, ble målt til 98.18 km\h, 3600 i bot,2 prikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger av teite grå skytemål når jeg har vært i bil. 1 gang når jeg luftet R'en,og hadde 74 i 60'en...offisielt. Snuten som vinka meg inn hadde også GSX-R,samme modell (trodde han) så han slo av 19 km/t... Det finnes greie karer der også. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 1 bot!

Ring 3 rett etter majorstua mot lysaker, mellom de 2 tunnelene klokka halv 4 om natta, ble målt i 78km\t i 70 sone. 1600,- i bot.

Jeg slapp billig siden det var nedsatt fartsgrense på grunn av arbeid i tunnelene, var satt ned til 50 sone. heldigvis var ikke fotoboksen stilt inn til det, da hadde lappen ryki ;)

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang med laser i 1997 på vei hjem fra Kongsvinger. 71 km/t i 60-sona. Tror jeg ble 700 kroner fattigere jeg...

Men jeg hadde nettopp overlatt rattet til bruttern (Volvo928 her på forumet)under prøvekjøring av den da nye Volvo S80T5 for noen år siden. Vi sto med horn i pannen og ventet på grønt lys i Kirkeveien like ved Ullevål sykehus. Som co-driver varslet jeg som seg hør og bør om fotoboksskiltet som sto noen meter bortenfor krysset. "Ja gitt" svarte bruttern før han 10 sekunder senere hadde glemt alt sammen og plantet skjea i bånn. Rett rundt den slake svingen ble vi møtt av et blitsregn uten sidestykke. 104 km/t i 50-sona resulterte i 18 dager som tilhengersnekker og et snaut år uten lappen for min stakkars bror. Han tok det med et smil og klarte seg forbløffende bra uten førarløyve, selv i en jobb som billakkerer. Det artige var at han traff igjen en nabo der på Ilseng som brått hadde reist på ferie...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider