wabby Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Er det noen her i Grenland, helst skien området som har en Garasje eller låve som har plass til en bil for vinteren ? Hvis det er felere av dere der ute så kan vi gå sammen og kansje finne noe større. Er int å ha en plass å kunne jobbe på bilen i vinter. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hvem er du???? hvilken bil kjører du??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Muligens interessert........ vet også om flere...... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 meg og en til er kansje int! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg kjører en ufattelig grønn jetta som jeg kunne tenkt meg å jobbe med i vinter. En hall, eller en låve hadde vært gull. Hvis noen kommer over noe eller vet om noe der det er plass til fler så er jeg tilgjengelig på 918 44 168 :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Har fått tak i en Kjeller på Falkum, Plass til 4 biler. 2000 i mnd + strøm. er plass til talje og mulighet å løfte motorer inn og ut... Noen som er int ??? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Heidu! Du vet jeg er interessert, men vi har en annen mulighet i Melum oxo. En låve med plass til 10 biler. Han kameraten min som var i kontakt med det er i syden ut uka. Men var sinnsykt billig ihvertfall. Er ikke så veldig langt til Melum heller, og det er stort. Gode muligheter for overnatting, festing og avslapping. mvh Roy Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Finn ut av prisen da Roy. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 hvor langt oppe i melum er detta da? kunne tenkt meg en liten plass å skru litt jeg også, kjipt å stå i snø til knea og -15 å mekke... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 jeg er også interessert i å være med på et garasjelag. Grisekaldt og stå ute og skru. Fjerner jo all skjermen med blåfrosne fingrer, og isete verktøy. Litt leit å ut med 500,- i måneden på et allerede trangt budsjett. Finnes sikkert et rimelig sted med plass til en 6-10 biler sentralt i skien med lav leie og greie vilkår. Dessuten, festplass høres bra ut det, men da ville ikke jeg hatt bilen min der ;-) Litt tom for ideer akkuartt nå. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake :) Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Greit, prøver å blåse litt liv i denna tråden igjen. Nå er jeg dritt lei av å stå å mekke på bilen i 20 minusgrader og et 2 cm tykt lag med frost rundt bilen. Jeg trenger garasje!:rolleyes: Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg også, men for hele året... Sjekk signaturen min. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Joa, er litt langt å dra til Asker for å skru, så denne posten er ment for folk fra grenlandsområdet, skien. Men du må såklart gjerne komme hit og spleise på garasje, og pendle fram og tilbake :) Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg