Mattiasen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei..! Har fått tak i TT-pedaler m/dødplate(kall det hva du vil) og en antenne som kommer på de nyere vw modeller.. Men aner jo ikke hvordan jeg monterer dette, spesiellt antenna. Må jeg av med hele antenna+den nederste stubben som sitter fast i taket? Var noe ledninger åsså, som satt fast i den nye;) thank you Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hei..! Har fått tak i TT-pedaler m/dødplate(kall det hva du vil) og en antenne som kommer på de nyere vw modeller.. Men aner jo ikke hvordan jeg monterer dette, spesiellt antenna. Må jeg av med hele antenna+den nederste stubben som sitter fast i taket?Var noe ledninger åsså, som satt fast i den nye;) thank you Du må nok av med hele greia vist du skl ha på sharkantenna ja. er dette bare radioantenne eller er det en multiantenne med telefonantenne sammen me radioantenna? Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Den får inn telefonsignaler også ja;) sammen med noe som kalles varmesystem av noe slag.. lurer på om den nederste subben bare kan skrus av å så er det klargjort for denne antenna. kan legge igjen en link, kanskje det er noen som har vært bort i den:) http://www.tmtuning.com/vw/ <---- VW OEM shark fin antenna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ingen som vet hvordan man monterer noe av dette? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Pedaler osv er enkelt å montere. Det har jeg gjort i min. Regner med du må ned med taktrekket for å få montert antennen. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Pedaler var hardt å montere, i hvertfall RSI som ikke hadde lange nok skruer. Men antenne har jeg ikke testet. Lykke til mister. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Trenger ikke noe skruer for å montere TT pedaler. Bare å "bryte/bøye " av de orginale gummepedalene, og tre på de nye. Fotplaten er festet med en skrue, som benyttes på de nye platene på samme måte. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Thanks for svar.. var ikke noe problem med pedalene, men finner ikke riktig umbrakonøkkel for å fjerne skrua på fotvilern??? så man må av med taktrekket for feste antenna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagitronder Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Det TT pedalsettet det er snakk om. Noen som har en link til disse med bilder osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg