Gå til innhold

Vil du ha bilder av din bil?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver..

Er litt lei av og bare ta bilder av min egen bil, så tilbyr mitt begrensede foto talent til andre hvis noen vil ha biler av sin egen bil.

Og merke seg:

- Jeg har ikke noe fancy utstyr - kun ett kompakt kamera & ett plast stativ til 300kr. Kan ikke ta "kjørebilder" eller andre super-duper ting for deg.

- Jeg bor i lillestrøm, så du må kunne møte meg i området. Kjører ikke norge rundt for og ta bilder av biler gratis ;-) Mest optimale er at jeg sitter på med deg, da og kjøre hver vår bil blir mer rot enn nødvendig.

- Fotografiene er min eiendom. Jeg gir ut de JEG blir fornøyd med her på forumet i en tråd. Om det blir 1 eller 20 bilder er det ingen garanti for. Du får ikke de ubehandlede orginalene.

- Fint hvis du vet om egene steder du vil ha tatt bilder av bilen din. Hvis ikke er sjansen stor for at vi ender på steder jeg allerede har brukt for andre bilder. Har ingen stor mappe med "locations" liggende (desverre...)

- Mest aktuelle dager er fredag/lørdag etter 19:00 og søndag (hele dagen). Må være oppholdsvær (du ser ikke meg ute i regnvær!) Andre dager kan være aktuelt, men tider nevnt her er de mest "optimale" (har jobb&litt privat liv også ;))

- HA TOLMODIGHET! Regn med minst 3-4 timer for en "photo shoot". Er du rastløs og utolmodig er ikke dette noe for deg!!

- Jeg reserverer meg retten til og si NEI til hvem som helst, uten videre begrunnelse.

Eksempler på bilder jeg har tatt (trykk for og få riktig størrelse!)

august03.jpg

august01.jpg

avensis28.jpg

avensis13.jpg

avensis14.jpg

avensis15.jpg

avensis16.jpg

avensis24.jpg

avensis25.jpg

avensis26.jpg

avensis27.jpg

Hvis dette er intressangt for deg, ta kontakt på PM med informasjon om bilen(e) du vil ha bilder av, så får vi se om vi kan bli enige. Dette tilbudet er ikke begrenset til medlemmer på forumet her, så hvis noen har en bekjent som ikke er medlem kan han/hun kontakte meg pr e-post: LESERPOST@HOTMAIL.COM

Ps! Spiller du på noe tidspunkt Lena Alexandra "my boobs are OK" napper jeg i rattet så vi begge dør i front-mot-front kollisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst pga bilde kvaliteten, men er i sterk tvil om jeg klarer meg uten og kunne bruke skjermen som "viewfinder". Ingen DSLR har dette (det som olympus har kommet med teller ikke, for det fungerer visst heller dårlig) :knock: såååå....

? Ingenting er bedre en å se gjennom søkeren. Man ser akkurat det man tar bilde av. Slike viewfindere gir ofte et feil inntrykk, og man vet ikke alltid hva man får med på bilde. Ingen forsinkelser eller noe. Er bare en vanesak. Bedre støtte har man også når man bruker søkeren. Er jo en grund til at "ingen" DSLR har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye lesing av tester og forum, og ikke minst en vurdering av pris, falt valget på canon eos 350d kit (m/batteri grep + 4gb minnekort + veske) Regner med dette er en solid oppgradering fra S3 kamera :-)

Får handle inn bedre (is) linse senere. Får kamera til uka. Gleder meg!

Du kommer til å merke forskjell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kamera i hus. Tar en stund før jeg er fult "oppe og går" igjen, da det er noe helt annet og bruke speilrefleks i forhold til kompakt kamera.

Første prioritet var og bytte ut kit objektivet med noe bedre, og med stabilisering (jeg må ha det).

Ble en dyr lørdag:

utstyr.jpg

"canon 17-55mm f2.8 is usm" woohoo.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kamera i hus. Tar en stund før jeg er fult "oppe og går" igjen, da det er noe helt annet og bruke speilrefleks i forhold til kompakt kamera.

Første prioritet var og bytte ut kit objektivet med noe bedre, og med stabilisering (jeg må ha det).

Ble en dyr lørdag:

utstyr.jpg

"canon 17-55mm f2.8 is usm" woohoo.gif

sweet=) congrætts:D gleder meg til å se bildene dine=)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider