Gå til innhold

Max Power & EMMA: Alta og Tromsø 6-7 juli

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

Hei,

Max Power & EMMAs sommerturné kommer til Nord-Norge denne helga!

FREDAG:

Vi møtes ved Finnmarkshallen i Alta fra kl. 19.00. Dette er et oppvarmingsmeet til lørdagen med stereokonkurranse (ESPL - mål hvor høyt du spiller) og fotografering til bladet.

LØRDAG:

Vi møtes ved Alfheim Stadion i Tromsø fra kl. 15.00. Her blir det i tillegg til det som skjer på fredagen også kåring av People's og Jury's Choice, SQ-konkurranse (finn ut hvor PENT stereoen din spiller - her er det oppstart 13.00), selvfølgelig Max Power-babes og mye mer...

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååeh...det er bare i alta på fredag da? eller er det noe som skjer på lørdag også? faen at jeg allerede har lagt planer som ikke kan brytes på fredag :(

hadde håpa det var no futt på fredag.

hørte forresten rykter om at det ikke skulle være noe i tromsø? kan dette stemme?

OT: møtte en dødsfet orange bil med RF-logoen på siden her om dagen :D retning alta.

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååeh...det er bare i alta på fredag da? eller er det noe som skjer på lørdag også? faen at jeg allerede har lagt planer som ikke kan brytes på fredag :(

hadde håpa det var no futt på fredag.

hørte forresten rykter om at det ikke skulle være noe i tromsø? kan dette stemme?

OT: møtte en dødsfet orange bil med RF-logoen på siden her om dagen :D retning alta.

Alta fredag 19.00-22.00, Tromsø lørdag 15.00-20.00 med babeshow fra 23.00 lørdag!

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett eneste bidrag, tatt med K800i, så kvaltieten er så som så. Men bedre enn ingenting ?

Jeg lurer på en ting,min gode mann.Hva betyr kvaltieten?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider