ChevyKen Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Heisann, Har kjøpt meg en 01 E39 touring. Hva er trikset for å ta ut grillene på disse? Vil helst unngå brekke noen av plastklipsene, så jeg spør heller først :D ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er bare å åpne panseret og få av klipsene og dytte den ut. Ikke værre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hehe, takk :) Innser at spørsmålet var stilt relativt teit. Det jeg egentlig lurte på var om jeg måtte klipse nyren av fra selve grillen og dele den og så ta grillen ut på baksiden og nyren på fremsiden, eller om de kunne tas ut som en enhet ved å løsne de svarte klipsene. Jeg delte dem, men det var kanskje ikke nødvendig. Har uansett fått dem ut og inn med M5 grillene :) ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Okei, du trenger ikke ta de fra hverandre nei. Går an å ta ut hele pakka samtidig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg