nilssolli Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Sånn så den ut dagen jeg kjøpte den, var vel januar 2003, vil ikke påstå den var særlig pen, både i motorom og ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 sånn var den dagen den ble solgt til orph. mye tid å penger har gått med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 og her et et til fra ca midt i ombyggingsprossesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 må vær snill gutt mot den da. kan du maile noen etter bilder kansje? vært kult å sett så skal jeg legge ut noen flere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 fikk liksom aldri tid til å få tatt noen bra bilder av bilen med de felgene, blesolgt så raskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 har du skaffa bilder av vraket. må bare se hvordan d så ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hva skjedde egentlig? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by nilssolli må vær snill gutt mot den da. kan du maile noen etter bilder kansje? vært kult å sett så skal jeg legge ut noen flere også Jeg kan jo ta bilde av bensintanken fra gamle bilen din, Den har fått et nytt hjem hos meg :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 tanken er vel ikke d som er mest interesant å se:) Litt kjedelig at den døde så tidlig, hadde håpet å se den igjen etter jeg solgte den. Dere får nesten spørre orph hva som skjedde, noe unødvendig, er vel orph enig i å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg