kissegt Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Jaja. får vel vise hva jeg holder på med og hva som skal skje med min lille kjære. Kjøpte en helt orginal 1990 Corrado G60 i nov 2006. Den hadde 180k på rulla og masse! Da mener jeg masse bulker og sår.! Det er et rullende prosjekt. til vintern kommer.! Da skal utseende skapes:op: Bilder av bilen når jeg kjøpte den! Og etter 20 tusen i div ting så ble den eu ok også :D Da kan moroa begynne! Nytt ratt og instr. Baklys ble lakka og nytt eksos fra kat. Ny grill Og felger. + masse små ting.! Og sånn den ser ut i dag.! Siter The Underdog G60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kissegt Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Litt motor stæsj! Skal snart bestille cobra justerbart understell! så da blir det senk.! Siter The Underdog G60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kissegt Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Glemte nesten planen for utseende! Er ganske fornøyd med den! tror dette blir bra! Siter The Underdog G60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Du må ha RS fanger da.... Den originale fanger'n er jo ful... Og mye senk så blir det nok bra det der! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kissegt Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er en type rs fanger. bare litt mer firkanta. men det er malen jeg skal gå etter. kan skje små endringer hele veien. Siter The Underdog G60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg