Gå til innhold

Honda civic vs hayabusa vs 500rwhp Mcobra

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hadde han typen i busan kunne kjørt så hadde han nok klart helt fint å ta ham.

500 hk mustangen hang jo relativt med, og den veier 1469 kg. Regner med at det er en 2000 mod mustang.

En busa har 175 hk på 180 kg... Sier seg selv at en busa drar lett en bil, bortimot hvilken som helst bil. I alle fall en 500-600 hk civic.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma det om han kunne kjøre eller ikke, han ble frakjørt enkelt og greit ;)

Å? Var vel ikke det jeg så. Første draget fikk civicen 2 bil lengder men ble tatt igjen. Andre draget fikk civicen nok en gang 2 bil lengder (rart det der? hører ingen som gir start signal) og busaen gir seg før civicen har putta 2 hele gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Var vel ikke det jeg så. Første draget fikk civicen 2 bil lengder men ble tatt igjen. Andre draget fikk civicen nok en gang 2 bil lengder (rart det der? hører ingen som gir start signal) og busaen gir seg før civicen har putta 2 hele gir.

X2

en original busa kan dra stripa på under 10 sekunder... En fwd bil som klarer det samme går skjelden så retningstabilt som det denne gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X2

en original busa kan dra stripa på under 10 sekunder... En fwd bil som klarer det samme går skjelden så retningstabilt som det denne gjør?

Ja der var vi igjen.. fwd vs rwd..

Har du kjørt en fwd med 600hk?

jeg bare lurer på hvordan DU vet hvor retningstabil en sånn bil er.;) vet du hvilket understell/driverk han har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der var vi igjen.. fwd vs rwd..

Har du kjørt en fwd med 600hk?

jeg bare lurer på hvordan DU vet hvor retningstabil en sånn bil er.;) vet du hvilket understell/driverk han har?

Nop, aner ikke. Derfor var setningen etterfulgt av et spørsmåltegn...

Raskeste grevlingen jeg har testa er to stk corolla gti, og synes de dro både hit og dit. Ikke mye riktignok, men med mye mere gamp? (vel, alt handler jo til slutt om riktig oppsett)

Det er bare det at jeg har kjørt en del japanske sykler, og har vondt for å se den kverke en busa. Det går bare noe så sinnsykt unna på motorvei.. Om en civic klarer samme prestanda, må den være gøyest!

Og hvordan er en civic i 300km/t+? Lurer jeg veldig på igrunn, og om noen har svaret på det så må det kanskje være du? :Devil:

Vil ikke starte noen fwd vs rwd greie, for min del er det et fett. Man leker med det man synes er morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider