wirrumsen Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Føler det er litt frekt å invadere andre personers tråder med bilder av egen bil, så derfor fyrer jeg like gjerne opp en egen tråd. Det er dessverre ikke mange bilder jeg har av bilen til nå, men jeg får forhåpentligvis tatt flere utover i uka. Om bilen: BMW E39 523iA. Vakker, grønn metallic, vennligsinnet 170-hesters motor under panseret, steptronic. Bilen har til nå rullet 313000 kilometer og viser ingen tegn på at den vil pensjoneres med det første. Ingen tikking, ingen ulyder, fast og fin i styringa, starter som den skal, går som den skal, gearer som den skal. Alle servicer fulgt til punkt og prikke. Motor overhalt for et par år siden. Interiøret er lyst, beige skinn. Ingen hull eller noe spetakkel. Multifunksjonsratt. Xenon-lys har den også. Bilder av bilen finner du her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Pen bil! Morsomt å se at også BMW'er tåler å bli brukt masse.. :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kjempefin bil! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg