Gå til innhold

NOS klistremerke til bil..

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Det er vel fordi man ønsker å ha litt kontroll på disse klistremerkene. Tenk deg det kaoset det hadde blitt om annenhver Golf og Corolla hadde NOS-klistremerke.

kan få klistre merker hos torshov/mekonomen osv.

Jobbe for et firma som leverte NOS blyerstatning en stund og der sendte vi ut NOS klistre merker i hue og ræva til butikkene....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi man ønsker å ha litt kontroll på disse klistremerkene. Tenk deg det kaoset det hadde blitt om annenhver Golf og Corolla hadde NOS-klistremerke.

Så er det faktisk litt lurt å ha et sånnt klistremerke på bilen dersom man faktisk har lystgass om bord....

Se på The fast and the furious hva som skjedde ved en brann der ;) heheh

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det faktisk litt lurt å ha et sånnt klistremerke på bilen dersom man faktisk har lystgass om bord....

Se på The fast and the furious hva som skjedde ved en brann der ;) heheh

hmm, for det første, det er FILM! å for det andre, det var meininga!

er påbudt med skilt det står "ekspolsiver" på elns, når man har lystgass i en bil.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ordentlig NOS klistremerke, fikk det av søstra mi. Hun kjøpte NOS klokke, klistremerke og noe annet småtteri fra NOS til meg. Men vet ikke hvor desverre :P

Eneste jeg kommer på i farten som selger NOS merke må vell være maxam-tuning. Her http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=56_694

Men det er bare ett fake merke da, har det selv. Men funker a bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, for det første, det er FILM! å for det andre, det var meininga!

er påbudt med skilt det står "ekspolsiver" på elns, når man har lystgass i en bil.

Jepp. Har man kjemikalier i bilen, spesielt gass under trykk, skal kan ha et skilt på bilen om hvilket stoff det er.

Det gjelder hvertfall transport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider