BadMikke Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 ja jeg er da helt færsk her ;) jeg har aldri modda noe biler eller noe på photoshop med tente jeg kunne legge ut mine første bilder ;) takker for hjelpen av de to guttene her inne ;) orginale bilde modda bilde: Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ingen komentarer :P hehe.. vil gjerne ha komentarer på hva jeg burde øve meg mere på assa :) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 dette var seriøst ille... du burde øve deg på å få felgene til å passe lysforholdet på bildet. Prøv med birgthness/contrast. sjekk tutsa på siden min... de kan kanskje vøre til hjelp. men stå på... øvelse gjør mester! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Et tips: Bildet du bruker burde være av god kvalitet og ;) Men ellers var det jo greit, bare fortsett nå! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 bra jobba!!! fikk du med deg det med "Eliptical Marque"?? kom på msn en dag så skal jeg lære deg Brightness/Contrast også:P Lykke til videre:) Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Finn deg et bedre bilde. da blir det enklere å lage deler, finne feil osv. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Få deg et bedre bilde ! Nytter ikke med et dårlig bilde med Dårlig Oppløsning ! Å Felgene så ut som at du hadde klipt å limt inn med Paint ! = \ Men Øv Å Øv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 dette var seriøst ille... du burde øve deg på å få felgene til å passe lysforholdet på bildet. Prøv med birgthness/contrast. sjekk tutsa på siden min... de kan kanskje vøre til hjelp. men stå på... øvelse gjør mester! hysj du da.. dine første var mye værre! den der var ikke så ille til at det var den første, og med så dårlig utgangspunkt. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hehe skal prøve med bedre bilde jeg ;) hehe.. måtte jo prøve med min egen bil først vet dere ;) men da skal jeg ta til meg rådene og prøve igjen ;) mere bilder kommer snart ;) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 dette var seriøst ille... du burde øve deg på å få felgene til å passe lysforholdet på bildet. Prøv med birgthness/contrast. sjekk tutsa på siden min... de kan kanskje vøre til hjelp. men stå på... øvelse gjør mester! Dine var ikke så mye bedre da du var nybegynner:) Jeg synes han er flink jeg:P han lærer fort!! Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det er ikke det jeg mener... Da du hjalp ham burde det bli bedre! Han er flink ja... jeg kunne ikke lasso tool på min første modd jeg... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hehe.. takker ;) har gode lærere :) her kommer det en modd til ;) ble etter min mening bedre vertfall =) orginalen: modda: Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Den andre der var jo skikkelig bra!! :) kanskje felgene var litt .. skjeve.. :P du bør ta felger fra en annen bil, for da er det bremser med i samme slengen ;) stor fremgang ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Må lære deg senking snart;) Blir så mye bedre da Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hehe.. ja senking har jeg gjort på noen biler, men jeg syntes det så så uvirkelig ut på denne bilen.. likte den slik den var egentlig.. men eller takker jeg for komplimangene ;) hehe.. kan slenge inn flere bilder ettervert;) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg