maztro Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 snowboard er konge, kjøre med burton fjøl Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Kjører med Head brett nå.. Har knekt så mange burton at det gidder jeg ikke mer! :P sims bindiger da.. de er knall gode :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Burton selv!selger det....... Men blir nok et nytt snart =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 snowboard er konge, kjøre med burton fjøl Burton suger :) Bataleon som er konge å kjøre på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 jada..kjører brett som faan jeg. har pådratt meg ryggskade på de greierne der..misslykket baklengssalto. Ikke nok sprett i hoppet, så jeg mista høyde for fort. liker elan-brett jeg. Ikke for myke og ikke for harde heller.. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehe... Da jeg lærte meg baksalto, var det rikelig med løssnø under!! :D Heldigvis. btw, en enkel vri man kan gjøre på baksaltoen, er å vri seg 180 grader i tillegg! er ikke så mye vanskeligere, men ser MYE bedre ut ;) Jeg har Never Summer brett med nyinnkjøpte Burton P1 bindinger! Tror aldri bena har sittet bedre !! Er verdt penga. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Kjeder meg så mye, så tenkte å gi denne tråden litt nye krefter ;) Så slenger ut noen bilder fra trysilturen jeg og kameratene hadde for ikke så lenge siden! Digg med ordentlig kamera! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Stilige bilder! Kjører litt selv, kjøpte meg nytt brett forrige uke faktisk. Får se om jeg blir like fornøyd med det nye Forum brettet som jeg var med det gamle Burton. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg stod på snowboard, ble litt lei og ville prøve noe nytt, så nå står jeg på snowblades :p er jo morsomt det og, litt vanskeligere å ha kontroll på hoppa syns jeg, veier jo ingen ting. Så det første hoppet jeg tok ordentlig i for å hoppe langt, så dro jeg en halveis bakover salto og landet på ryggen i løs snøen ned i bakken :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 står også på fjøl :) er dødsgøy.. er ikke noen racer akuratt :P liker best offpist.. kjedelig å kjøre der det ar kjørt 10000000 andre den samme dagen.. men skal til gautefall i morgen..blir første turen på fjøla i år.. gruer og gleder meg litt :P Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 stått på hasjplate i ni år men er helt ræva på big jump og triks, men løssnø og små hopp er jævla digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Har stått på brett i snart 6 år, kjører klart mest utenfor løypene. Greit nok at det er moro i park, men mye morsommere å bruke naturlige hopp ute i pudderet..;) Siden jeg er ræva til å hoppe blir det mykere landing også..:D Kjører på et Ride Timeless brett, Northwave støvler og bytter mellom Sims og Ride bindinger. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Det er løssnø som er deiligst å kjøre i, ja :D Selv om det er digg med park og! Men jeg og en gjeng bruker å reise til skogs eller til fjells og gå opp på toppen, samtidig som vi måker opp ville hopp på tur opp. Også raser vi ned ! ;) Ska lse om jeg finner noen løssnøbilder ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Her har vi litt løussø! Hafjell i helgen. Trysil litt tidligere.... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 liker big jumpene jeg, men det er artig i puddersnøen Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg