Gå til innhold

Flere snowboardere her?

Ranger emnet

T_A_H

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jada..kjører brett som faan jeg.

har pådratt meg ryggskade på de greierne der..misslykket baklengssalto.

Ikke nok sprett i hoppet, så jeg mista høyde for fort.

liker elan-brett jeg.

Ikke for myke og ikke for harde heller..

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Da jeg lærte meg baksalto, var det rikelig med løssnø under!! :D Heldigvis. btw, en enkel vri man kan gjøre på baksaltoen, er å vri seg 180 grader i tillegg! er ikke så mye vanskeligere, men ser MYE bedre ut ;)

Jeg har Never Summer brett med nyinnkjøpte Burton P1 bindinger! Tror aldri bena har sittet bedre !! Er verdt penga.

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Jeg stod på snowboard, ble litt lei og ville prøve noe nytt, så nå står jeg på snowblades :p er jo morsomt det og, litt vanskeligere å ha kontroll på hoppa syns jeg, veier jo ingen ting. Så det første hoppet jeg tok ordentlig i for å hoppe langt, så dro jeg en halveis bakover salto og landet på ryggen i løs snøen ned i bakken :D

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått på brett i snart 6 år, kjører klart mest utenfor løypene. Greit nok at det er moro i park, men mye morsommere å bruke naturlige hopp ute i pudderet..;) Siden jeg er ræva til å hoppe blir det mykere landing også..:D

Kjører på et Ride Timeless brett, Northwave støvler og bytter mellom Sims og Ride bindinger.

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er løssnø som er deiligst å kjøre i, ja :D

Selv om det er digg med park og!

Men jeg og en gjeng bruker å reise til skogs eller til fjells og gå opp på toppen, samtidig som vi måker opp ville hopp på tur opp. Også raser vi ned ! ;)

Ska lse om jeg finner noen løssnøbilder ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider