Gunnar-Grønn Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Her er noen bilder fra Alpene for noen uker siden. Dit må alle ski folk dra, du vil ikke angre Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Dæven! Det så grise tøft ut! :) Drømmen er å stå der 1 uke eller 2 :o) Selv har jeg sikkert stått på brett i 7år eller noe. Kjøpt meg nytt brett nå for 1 uke siden ca. Bytta ut Burton brett og bindinger til fordel for et Travis Rice Lib Tech brett (Magne Traction<3) og Forum Republic bindinger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg står også på brett! Har vell stått i 10 år tenker jeg.. Siste tre årene har jeg ikke vært særlig aktiv, men i år har det tatt seg opp igjen. Kjøpt komplett nytt utstyr fra bunn til topp! Har vært en helg på voss, tre helger i sogn og en helg på geilo hittil i år samt et par ganger i Eikedalen per uke. Skal til Hemsedal neste helg og Bad Gastein i Østerrike 8-15. mars! Truls. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 sorry for OT, men er det noen som er keene på å kjøpe et brett med bindinger eller ei plate bare? ta det evt på pm så vi slipper å spamme denne tråden med mange fine bilder... har ei billig (men bra en gang i tiden) plate som er fult brukende til rails, og et komplett brett hvis noen er keene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Tøffe bilder!! Snart vinterferie nå, så da kommer det sikkert mange flere bilder ;)! Lyst til å reise til Alpene. Går også an å reise til Slovakia og fjella rundt der, fordi det er mye billigere. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Snowboard <3 Selv kjører jeg på Beitostølen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Står ikke selv på snowboard, men har planer om å teste det. Blir mest slalom for min del. MEN kan dere snowboard folk slutte å sitte rett etter et heng!!! Har opplevd flere farlige situasjoner hvor folk sitter midt i bakken under et heng, holdt på å halshugge en kjerring en gang, klarte akkurat å vri meg rundt og treffe henne med låra istedenfor med skia. Altså bakken er for alle også snowboard-folk, men tenk litt over hva dere gjør mtp sitting i bakker! Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Står ikke selv på snowboard, men har planer om å teste det. Blir mest slalom for min del. MEN kan dere snowboard folk slutte å sitte rett etter et heng!!! Har opplevd flere farlige situasjoner hvor folk sitter midt i bakken under et heng, holdt på å halshugge en kjerring en gang, klarte akkurat å vri meg rundt og treffe henne med låra istedenfor med skia. Altså bakken er for alle også snowboard-folk, men tenk litt over hva dere gjør mtp sitting i bakker! Man skal da heller aldri sette utfor over et heng uten å vite hva som er bak! Skal du kjøre fort og hoppe langt, så begynn med skihopping! En alpinbakke er ikke noe for folk som tror de skal trene til verdenscuprenn i utfor! Husk at den som kommer bakfra har vikeplikt! Hilsen en med snowboard og carving... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Står på brett selv, har vel gjort det i ca 11 år, men kommer meg alt for sjelden i bakken for tiden :( Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Står ikke selv på snowboard, men har planer om å teste det. Blir mest slalom for min del. MEN kan dere snowboard folk slutte å sitte rett etter et heng!!! Har opplevd flere farlige situasjoner hvor folk sitter midt i bakken under et heng, holdt på å halshugge en kjerring en gang, klarte akkurat å vri meg rundt og treffe henne med låra istedenfor med skia. Altså bakken er for alle også snowboard-folk, men tenk litt over hva dere gjør mtp sitting i bakker! Enig der, på en måte. Når man sitter rett etter en kul, risikerer man jo å bli slått gul og grønn, i tillegg til at man utsetter andre for fare. Ved å heller sitte PÅ kulen, og da helst i utkanten, blir det bedre for begge parter. Men at noen gjør det betyr ikke at alle gjør det. I noen bakker er det værre enn i andre. F. i Høgegga i Trysil er det ikke så mange folk i løypa, siden de som ikke er der for å kjøre fort kjører et annet sted. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Man skal da heller aldri sette utfor over et heng uten å vite hva som er bak! Skal du kjøre fort og hoppe langt, så begynn med skihopping! En alpinbakke er ikke noe for folk som tror de skal trene til verdenscuprenn i utfor! Husk at den som kommer bakfra har vikeplikt! Hilsen en med snowboard og carving... JA men selv om jeg tar meg en kosetur ned bakken rimelig sakte så kan man ikke reagere raskt nok med ski på bena for å styre unna en gruppe på 5 stk.... Dette er ikke for å generalisere, men bare som et AHA-tips. Som T_A_H sier så hadde det vært en million ganger bedre om folk satt på begynnelsen av henget slik at man ser dem i god tid. Mange heng på hafjell f.eks. er korte, men bratte. Og da får man dårlig med tid for å styre unna... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Står på snowboard jeg også :P har stått i 7 år nå, men den eneste bakken her i k.nes er ikke åpen nå, så har ikke stått mye i år.. :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg