vw671 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 noen som har prøvd å dele lykta for å lakke de flatene som ikke har med lysbilde å gjøre, for å få ei mørkere lykt? tenker da på ae92/95 eller generelt da.. kan jo ikke være så vanskelig å dele med en tapetkniv evnt tynn ståltråd , for å så lime sammen med litt sikaflex el noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 noen som har prøvd å dele lykta for å lakke de flatene som ikke har med lysbilde å gjøre, for å få ei mørkere lykt? tenker da på ae92/95 eller generelt da.. kan jo ikke være så vanskelig å dele med en tapetkniv evnt tynn ståltråd , for å så lime sammen med litt sikaflex el noe.. Ja, og nei. Har ikke gjort det på Corolla, men gjorde det på 3`er Golfen. Ganske enkel og grei affære samt at utseendet ble bra:) Brukte varmepistol og tapetkniv for å dele, og sika til å lime.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hvor får man kjøpt sote spray foresten? torshow? mekonom? Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 svart spraylakk :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 svart spraylakk :) Blir ikke det alt for mørkt a? må ha litt gjennomsiktig så man ser hva det lyser da! :partyon: har sett noe sånn spray men husker ikke hvor! Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Er bare snakk om den kromdelen som er rundt reflektoren inni lykta :) den trenger man ikke å se igjennom. Vurderte å gjøre det med min også Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Blir ikke det alt for mørkt a? må ha litt gjennomsiktig så man ser hva det lyser da! :partyon: har sett noe sånn spray men husker ikke hvor! Erik Bruk mattsort lakk.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jepp! Jeg får teste det på corollan min selv da:m'm: Men når det gjelder baklyset! Kan jeg bruke den sote lakken fra mekonomen?! Er den bra? er helt fersk på soting osv.. Står at den også fungerer på ruter! Noen som har testa? Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trazzer Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 http://mobilsentrum.no/products.asp?c=1072182056&n=1199149602 Her kan man kjøpe lyktespray :) Siter Bil: Toyota Corolla 1,6SI AE92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 kompis av meg gjorde noe sinnsykt bra med tanke på baklykter... han har en diamantsort bmw e30, han hadde ren klarlakk med en anelse diamantsort i(metallic) ,ble sinnsykt bra effekt lett sotet med matallic-look.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 fordel å finne en sote-spray som ikke er for mørk, bedre å legge flere tynne lag, og lettere å få jevn fin farge om den er svakere. på krommen rundt reflektoren tenkte jeg og gå for matt-sort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg