JensK Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Skaffer andre enn Møller telefon-adapter, til holderen som er vist på bildet? Snakket med Møller i går men de skaffet bare til ur-telefoner fra Nokia og Sony Ericsson.. Hadde vært ålreit å kunne brukt holderen når den første er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ta kontakt med din nærmeste butikk i Telebutikken kjeden. De får tak i slikt til så og si alle bil modeller. Jobber i Telebutikken selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Takk skal du ha, det visste jeg ikke! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebjarne Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Har utfordring i en A4 Hvis man fjerner adapteret så blir det store hull i midtkonsollen. Noen som vet om det finnes deksel til skru på her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Det finnes ikke deksel og dessuten ser det bare stygt ut når du fjerner den ;) Jeg monterte bare en uoriginal liten mobilholder utpå som jeg festa med dobbelsidig teip, funka som f*** og ser riktig så bra ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg