ciamekker Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 :drive2 Hei tenkte jeg skulle vise det lille prosjektet mitt som endelig er blitt ferdig etter mange mange 1000kr og mange timer med modifisering får å kunne passe en 21 motor Bilen er en Hpi RS4 RTR3 Evo med 3.5cc motor med vakumboks motoren er portet av en fyr i USA og skal gi ut ca 3hk og målt til 42000rpm det er også byttet til karbon deler og forsterket girkasse 2 film snutter http://web.splashcast.net/preview/?s=EPDB2602XI Bilen skal måles med gps i løpet av ukene etter justering på girkassen og motor Hva syns dere da ? Siter Min første bil Citroen C4 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hehe så denne på ett RC forum i natt :) Helt OK bil :p Sinnsykt aks og fart er det ihvertfall! Hpi RS4 RTR3 Evo i utgangspunktet er jo en bra bil, men at du har satt i en 3.5cc med 3HK er sinnsykt. Kan tenke meg denna brenner dekk! Lurer på hvordan det hadde blitt med 3.8HK motoren jeg ;) hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ciamekker Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 hehe så denne på ett RC forum i natt :) Helt OK bil :p Sinnsykt aks og fart er det ihvertfall! Hpi RS4 RTR3 Evo i utgangspunktet er jo en bra bil, men at du har satt i en 3.5cc med 3HK er sinnsykt. Kan tenke meg denna brenner dekk! Lurer på hvordan det hadde blitt med 3.8HK motoren jeg ;) hehe Jo hehe går godt den :D alle 4 dekkene er slitte no og 3 knekte drivakslinger g 2 differ e røket :helpme: Bra du likte den skal fikse tingene som er røket i dag og måle den med gps gleder meg Siter Min første bil Citroen C4 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg