Gjest Phasel Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Jeg har fått en ulelyd i motoren den siste tiden. Jeg har fått tips om at det kan være løpehjulet i forbindelse med dynamoen. Jeg er ikke verdensmester i bilmekanikk, men å skifte løpehjul er det noe man enkelt kan gjøre selv? Noen som har en anelse hvor mye et slikt hjul koster? Lønner det seg å bytte reima samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 trur eit sånnt hjul koster 3-400,- kan jo også vere strammemekanismen som sitter på andre siden av dynamoen. På min vat det ein ugjevn kvinelyd når motoren gjekk. Etter at eg hadde skiftet dette, var den heilt fin. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Phasel Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Når du sier strammemekanismen, mener du at reima kan være slakk? Lyden jeg har er ikke jevn, Kommer ved visse turtall (gjerne like før man girer på lavere gir 1-2-3). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg