Gå til innhold

"Skyldig" i å betale årsavgift på bil jeg ikke eier

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hehe... Jo, mulig at det heter det på utenlandsk, men det er ganske langt fra "ønsket for avhør" til "etterlyst/ettersøkt" :-) De bruker ikke akkurat mange ressurser på det, for å si det sånn... Om de så hadde stoppet ham i en kontroll og fått vite at han var "wanted for questioning", hadde de trolig bare oppfordret ham til å ta kontakt seinere for å avtale et tidspunkt for avhør. Det er ikke akkurat en alvorlig sak, for å si det sånn, selv om det oppleves som megakjipt for deg.

D er sant d. hadde egentlig ikke regnet med at d skulle lede til noe å anmelde d, men man må jo forsøke. D som er mest iriterende er at fyren slipper unna, etter å ha brutt en skriftlig avtale vi har gjort. D får rett og slett INGEN konsekvens, og d eneste han har måttet gjort er å unngå å ta telefonen!

At jeg kommer til å ta saken i egne hender hvis jeg noen gang treffer han igjen, er hevet over enhver tvil!

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

D er sant d. hadde egentlig ikke regnet med at d skulle lede til noe å anmelde d, men man må jo forsøke. D som er mest iriterende er at fyren slipper unna, etter å ha brutt en skriftlig avtale vi har gjort. D får rett og slett INGEN konsekvens, og d eneste han har måttet gjort er å unngå å ta telefonen!

At jeg kommer til å ta saken i egne hender hvis jeg noen gang treffer han igjen, er hevet over enhver tvil!

Som sagt... Send meg navner på en PM, så skal du få navn, fødselsnummer og telefonnummer til hele familien hans, samt hvor han jobber... Da kan du begynne å presse ham litt :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt... Send meg navnet på en PM, så skal du få navn, fødselsnummer og adresse til hele familien hans, samt hvor han jobber... Da kan du begynne å presse ham litt :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt... Send meg navner på en PM, så skal du få navn, fødselsnummer og telefonnummer til hele familien hans, samt hvor han jobber... Da kan du begynne å presse ham litt :)

Skal lete frem papirene i saken. Mener de ligger hjemme hos Mor og Far. Ingenting som hadde vært så kult som å crashe familimiddagen med krav om oppreisning da! :)

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Men er det ikke noe som heter uteblivelsesdom da? eller gjelder bare det hvis de har fått tak i idioten men han uteblir alikavel?

Tjaaaa... Det skjer vel heller sjeldent at man avsier uteblivelsesdom uten at vedkommmende har vært i avhør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg fått krav fra statens innkrevningssentral så nå har jeg ikke annet valg enn å betale:fuckme2:

faen jeg er så rasende over dette... Sjekka ligningen til han dusten som kjøpte bilen.. tjent 85949kr i fjor og trekt 26482 kr i skatt.. Virker som en skikkelig looser dette som det ikke er noe å hente hos..

Men bilen står fortsatt der jeg fant den og tok skiltene.. dvs nesten rett ved siden av der jeg bor. Hva om jeg tar bilen og hogger den da? det vil jo dekke halve årsavgifta ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kranbil til å hente bilen i natt og kjøre den til stokstad bilopphugging så nå får ihvertfall ikke han noe glede av at jeg må betale regninga.. ikke får han muligheten til å tjene noe på den heller.. Dumt for han for dette var egentlig en hel fin bil som han kunne fått litt for:)

Står respekt av den der:thumb

Så nå får han holde seg til å :biker

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider