mexxor Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har tatt opp spiller, har sjekket alt av baner jeg klarte å se på printkortene, samt jordet kappa på alle rca kabelene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 jeg hadde vm i dynamostøy i min bil, men da funka det fint å jorde en signalkabel.. KUN en ende.. til chassi på spiller :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Som klovnster sier, kan hjelpe å bare jorde RCA kablene i en ende. Hvis man har i begge kan dette danne "ground loops" som det faktisk kan gå store strømmer i. Jeg ville fått tak i et galvansk skille (så det faktisk ikke er noen form for "fysisk" kontakt mellom signallederene fra spiller til forsterkere). Dette har hjulpet mye hos meg. Bare for morro skyld kan man prøve å sette inn SMÅ kondensatorer på kritiske punkter, som før spiller, ved batteri osv. Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har jordet i bare en ende. MOT spiller! Skal LOVE deg det ble dynamostøy når jeg jordet begge to :D hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg har akkurat det samme problemet som deg. Jeg har prøvd alt det du har prøvd + litt til. Jeg ønsker å prøve et slikt støyfilter man fester på dynamoen, men jeg lurte på om du hadde litt mer info om denne enheten? Er det en stor oppgave å montere den, hvor får man kjøpt den (link?) og hvor mye koster det? Det er kun to ting jeg ikke har prøvd på anlegget mitt ennå, og det er å bytte forsterkere og å surre ledningene til CDspilleren rundt ferittkjerner (fikk bare et tips fra noen, aner ikke om det hjelper). Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 har du prøvd å fikse de brente jrdingsbanene i spilleren din? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg vil ikke ta opp mer plass i tråden enn nødvendig, men om du skriver til meg så har jeg prøvd tre forskjellige spillere. Alle virker fint i andre biler uten støy. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg